Tuesday, August 26, 2014

IK HEB JOUW MENING NODIG


Al een tijdje ben ik aan het twijfelen over een andere blog met een andere naam dan AOWOB. Wat betekend: Another way of blogging en daar wil ik jullie zoveel mogelijk bij betrekken! Ik twijfel over deze naam omdat ik in eerste instantie ben begonnen met een andere manier van outfit foto's maken. Namelijk: mijn gehele outfit op de grond + een foto van mezelf op de Ipad erbij. Maar ik wil mijn outfit's toch weer gewoon op de 'normale' manier laten zien aan jullie. Vandaar dat ik erg graag een andere blog naam wil. Namelijk gewoon mijn voor en achternaam. Hierboven kan je zien tussen welke twee domeinen ik twijfel. Omdat ik mijn blog persoonlijker wil maken, vind ik het leuk om te zien welke domeinnaam jullie kiezen :)

Welke domeinnaam kies jij?
http://www.judith-huls.nl
http://www.judithhuls.nl
Poll Maker


Volg mij op
Image Map
Follow on Bloglovin

7 comments:

  1. Hmm, dat is een moeilijke, maar ik zou gaan voor het streepje. Dan heb je een beter overzicht dat het om een voor en achternaam gaat. (: Anders heb je twee h's na elkaar.

    ReplyDelete
  2. Het is een lastige! Maar heb toch voor zonder het streepje gekozen :)

    ReplyDelete
  3. Ik vind het met het streepje mooier staat, maar zonder streepje is wel makkelijker...
    Ik heb zelf ook gekozen voor style-chameleon.com omdat ik dat zelf handiger vind lezen, en zeker omdat er bij jou anders 2x een h achter elkaar staat zorg dat misschien voor verwarring.



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  4. Ik ga voor de eerste, dat vind ik leuker staan hihi. liefs x

    ReplyDelete
  5. Ik vind het met streepje mooier! Nu staat het gelijk, haha. Lastige keuze, succes!!

    ♥ Saskia

    P.S. Heb je al meegedaan aan mijn giveaway?

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO