Monday, August 25, 2014

GUESS WHO'S BACK


Het maandje afwezig zijn is bijna om en gooooood wat ben ik blij dat ik mijn inspiratie en vooral 'zin' om te bloggen weer terug heb gevonden. Wat ik vooral heb gedaan toen ik een maand niet blogte was: bezig zijn in huis, series kijken, eindelijk weer met vriendinnen afspreken, op vakantie gaan, jarig zijn en héél veel werken. Vanaf morgen begint het echte schoolleven weer en ik heb zo geen zin. Als je het mij vraagt is de vakantie echt voorbij gevlogen. Helaas pindakaas.


Volg mij op
Image Map
Follow on Bloglovin

7 comments:

  1. Wat leuk dat je weer terug bent, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    ReplyDelete
  2. Welkom terug! Leuke dingen heb je gedaan!

    ReplyDelete
  3. Leuk dat je weer terug bent!

    ReplyDelete
  4. Top dat je je inspiratie terug hebt gevonden! Ben benieuwd wat voor artikelen er gaan komen :)

    ReplyDelete
  5. Welkom terug in blogland!!!!
    Ik kijk uit naar je Volgende post. :)

    Jammer inderdaad dat de vakantie zo snel voorbij is gevlogen!

    Xx julia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO