Tuesday, July 29, 2014

ZOMERBREAK


Lieve meiden, jullie hebben waarschijnlijk al gemerkt dat het al eventjes een poosje stil is op mijn blog. Dit komt omdat ik het met name druk heb met werken, klussen en tijd voor mezelf nemen. Daar hoort natuurlijk bloggen ook bij maar als ik 's avonds om 22 uur uitgeput op de bank zit, heb ik geen puf en inspiratie meer om te bloggen. Daarom heb ik besloten dat ik er even een maandje tussenuit ga. Lekker vakantie ga vieren, op vakantie gaan en vooral tijd voor mezelf nemen. Natuurlijk blijf ik jullie blogs nog wel lezen. Tot over een maandje! XOXO



Volg mij op
Image Map
Follow on Bloglovin

10 comments:

  1. Heel begrijpelijk meid!! tot over een maandje! x

    ReplyDelete
  2. Hi Judith! Gelijk heb je! Ff lekker een maandje helemaal niks doen, geniet ervan!
    Gaan je natuurlijk wel missen ;)

    XxX
    http://wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  3. Rust maar lekker uit! Een drukke agenda en een blog zijn inderdaad niet simpel te combineren.

    X Sara

    ReplyDelete
  4. Rust maar lekker uit! Geniet van je vakantie! :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  5. heel veel plezier op vakantie!
    tot over een maand ;)

    xx julia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO