Thursday, July 17, 2014

WHEY PERFECTION (EIWIT SHAKE)


In het artikel van vorige week waarin ik aankondigde graag meer te gaan schrijven over een gezonde levensstijl en mijn bestelling op Body&Fit, werd erg enthousiast gereageerd! Vooral met de vraag naar een review van de Whey Perfection. In dit artikel laat ik je kennis maken met dit 'speciale goedje'.

Afslankeiwit of Whey Perfection?
Ik heb eerst wel even een poosje moeten nadenken of een eiwitshake wel gezond is. Na veel Googlewerk kwam ik er achter dat eiwitshakes vooral gebruikt worden bij een dieet of voor die-hard sporters. Daarnaast had ik de keuze uit 'Afslankeiwit' of 'Whey Perfection'. Het verschil tussen die twee is erg lastig te vinden op het internet. Maar als het goed is, zit in Whey Perfection net iets minder eiwitten en iets meer koolhydraten.


Hoe maak je het?
Whey Perfection is erg makkelijk om te maken. Je hebt alleen maar een shakebeker nodig, water en Whey Perfection. Ikzelf heb gekozen voor de smaak Vanille (je hebt nog véél en véél meer verschillende smaken). Vervolgens vul je je shakebeker met 250ml water en één schep Whey Perfection. Even schudden en je shake is klaar! Zelf vind ik het eigenlijk niet te drinken, dus voeg ik er altijd even een banaan aan toe (die blend ik van tevoren in de blender).


Hoe te gebruiken?
Ook hier kan ik lastig antwoord op vinden. Maar op de verpakking staat 1-3 shakes per dag. Zelf gebruik ik de shakes als vervanging van mijn ontbijt en lunch. Aan een shake alleen heb ik niet genoeg als lunch dus daarom maak ik er een smoothie van. Ik voeg altijd twee soorten fruit toe, blend het tot een smoothie en vervolgens gooi ik er een schep Whey Perfection bij. TIP: doe de Whey Perfection niet in de blender, want het schuimt enorm! Als ik vervolgens mijn tweede shake (lunch) heb gehad, zit ik tot aan het avondeten ook echt proppievol.

Resultaat?
Ik gebruik Whey Perfection nu ongeveer bijna anderhalve week en ben al iets meer dan één kilo kwijt. Natuurlijk is dit niet het best behaalde resultaat want ik ben nog steeds niet intensief bezig met sporten en mijn avondeten is ook nog steeds hetzelfde. Maar dus toch wel één kilo kwijt! Dat betekent dus vooral dat ik mijn eetpatroon (met name mijn avondeten) moet gaan veranderen en maar is moet beginnen met sporten. Dan kan dit goedje nog wel eens héél goed van pas komen!


Conclusie:
Pluspunten:
- Makkelijk te gebruiken
- Veel verschillende smaken
- Vult goed (met behulp van een smoothie)
- Direct resultaat

Minpunten:
- Niet echt een speciaal schema hoe je het product moet gebruiken
- Verschil tussen Whey Perfection en Afslankeiwit blijft onduidelijk

Je koopt de afslankeiwit hier voor €14,90.
Volg mij op
Image Map
Follow on Bloglovin

2 comments:

  1. Fijn dat je gelijk resultaat hebt!

    ReplyDelete
  2. Je bent goed bezig meid, het gaat ons allebei lukken! In oktober zijn we allebei op het gewicht dat we willen bereiken afgesproken? haha. liefsx

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO