Monday, July 21, 2014

RAINY DAY


Ohh wat waren afgelopen dagen heerlijke zomerse dagen zeg! Helaas moest ik bijna elke dag werken en stond ik meer te zweten boven de ovens dan buiten lekker in het zonnetje. Vandaag ben ik vrij en guess what? REGEN. Aan de ene kant ook wel weer lekker want het koelt tenminste een beetje af! Ik heb de deuren en ramen allemaal opengezet. Heerlijk! Omdat het zo'n regenachtige dag is vandaag heb ik een regenachtige moodboard gemaakt.

Volg mij op
Image Map
Follow on Bloglovin

11 comments:

  1. Leuke foto's. Inderdaad, een beetje verkoeling kan deugd doen! Hier in België worden de temperaturen van de komende week nog wel draagbaar, rond de 26°C. Dat is nog wel okee :)

    ReplyDelete
  2. Het weer doet zó raar de laatste tijd! Ik moest vandaag folders doen, maar gelukkig regent het hier maar een heel klein beetje :)

    ReplyDelete
  3. Mooi moodboard heb je gemaakt! Inderdaad wel even lekker die regen, dan koelt het weer wat af. Maar van de week wordt het weer mooi! Hopelijk ben je dan wel vrij:)

    ReplyDelete
  4. Wat kan regen inderdaad heerlijk zijn na een aantal warme dagen!

    ReplyDelete
  5. Mooie moodboard. Ik was ook blij hoor met de regen. Het werd wel even tijd..

    ReplyDelete
  6. Ik zag het al op je instagram! Ik had ook lekker alles open gezet! Nog steeds heb ik het gevoel dat de warmte m'n huis nog niet uit is!

    ReplyDelete
  7. Zou je altijd zien ben je vrij en dan net die dag regent het. Moet zeggen dat ik het nu ook wel even lekker vind, beetje verkoeling :)
    Ik heb een leuke giveaway! Zou leuk zijn als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ik vond de regen helemaal niet erg dit keer, eindelijk verkoeling in ons huis. x

    ReplyDelete
  9. Oh dat is inderdaad lullig, dat het dan net gaat regenen! Gelukkig is het lekker afgekoeld toen.
    Mooi moodboard! :)

    ReplyDelete
  10. Mooie foots! Ik vind regen soms wel gezellig! Als je binnen zit tenminste!

    ReplyDelete
  11. Heerlijke foto's! En het is zo typisch hé, je hebt dan eens een dagje vrij en het regent dan natuurlijk!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO