Friday, July 11, 2014

IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK


Een heel ander artikel dan ik voor vandaag gepland had, maar ik wil het aan jullie allemaal vertellen! Gisteren had ik mijn laatste toets en die ging voor mijn gevoel niet echt lekker. Om over te gaan had ik trouwens nog één studiepunt nodig. Vanochtend kreeg ik het cijfer van de toets van gisteren terug, en inderdaad: die was onvoldoende. Toen sloeg het moment van stressen toe. Het is nu of nooit. Niet overgaan betekend voor mij: een baan zoeken en mijn schulden aan DUO terugbetalen. Maar thank god, niet veel later kreeg ik ook mijn andere cijfer terug.. IK BEN GEWOON OVER!!! En nu ga ik heerlijk genieten van mijn welverdiende vakantie.


Volg mij op
 Follow on Bloglovin

10 comments:

  1. Wauw, gefeliciteerd! Geniet maar lekker van je vakantie, die heb je verdiend!

    ReplyDelete
  2. Aaaaah super goed meid, ben trots op je <3

    ReplyDelete
  3. Fijn dat je over bent! Ik kan me heel goed verplaatsen in je situatie, heb net zo ongeveer precies hetzelfde gehad met het halen van mijn propedeuse. Klaaar met de stress en nu lekker vakantie :D

    Liefs Charlotte

    ReplyDelete
  4. Ohh wat een fijn nieuws, gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  5. AAAAH! Gefeliciteeerd :D geniet lekker van je vakantie :)

    xo

    ReplyDelete
  6. Oh supergoed gedaan meid! Geniet van je vakantie!

    X Sara

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO