Tuesday, July 8, 2014

DIARY DINSDAG #44

Wat een weertje he? Opnieuw weer zo'n hele drukke week. Officieel had ik geen colleges meer maar moest ik nog wel leren voor twee toetsen. Ging Nederland weer een ronde door met voetbal (waarvan ik eigenlijk verwacht dat ze het morgen niet winnen..) en kregen mama en haar vriend de sleutel van hun nieuwe huis.

||1. Mooie vlinder. ||2. Nieuwe sandalen. ||3. De kat van de buren. ||4. Happy new hair! ||5. Mijn pakketje van BodyEnFit. ||6. We hebben eindelijk jaloezieën. ||7. Kom maar op met die regen. ||8. Poes slaapt, ik leer. ||9. Mooie lucht vanuit het dakraam. ||10. Het mooie 'buitenlandse' gevoel en het nieuwe huis. ||11. Another smoothie. ||12. Hup Nederland! ||

Volg mij op
Follow on Bloglovin

10 comments:

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO