Tuesday, July 1, 2014

DIARY DINSDAG #43

||1. Wandelvierdaagse. ||2. Mooie lucht. ||3. Blauwe plek door stomme aanrijding. ||4. Afkoelen in huis! ||5. De crea bea uithangen. ||6. Poes voor het eerst in ons huisje. ||7. Hele dag ijsjes verkopen. ||8. Bloemetjes-sla. ||9. Mooierd. ||

Wauw, ik schrok ervan toen ik zag dat mijn laatste Instadiary begin juni was! Ik heb natuurlijk twee weken niet geblogd, maar dat betekent niet dat ik stil gezeten heb. Sterker nog: is heb zo rond de 25 Instagram foto's gemaakt en die wil ik in deze uitgebreide post aan jullie laten zien. Zo kunnen jullie zien wat ik onder andere gedaan heb, toen ik geen tijd had om te bloggen. Zo had ik mijn toetsweek, heb ik genoten van ons eigen huisje en ben ik wezen festivallen.


||1. Poes vindt het binnen wel best. ||2. Pineapple. ||3. WK bakjes op het werk. ||4. Vorig jaar zomer. ||5. Geweldig gesprek met broertje. ||6. Onze mooie voortuin. ||7. Onze afsluiting van het project. ||8. Opening WK. ||9. Mooie auto! ||


||1. Werken tot laat. ||2. Zomerfestival. ||3. Een goed voor deze opdracht. ||4. Nomnomnom. ||5. Festivallen met vriendin. ||6. Vriendlief zijn auto versierd. ||7. Laatste toetsbenodigheden. ||8. Tired as hell. ||9. Rainbow. ||

Volg mij op
Follow on Bloglovin

10 comments:

  1. Leuk artikel, kan je misschien volgende keer de kleine letters onder de foto's groter doen?
    Het is lastig te lezen,

    Liefs Maaike

    ReplyDelete
  2. Wat een nare blauwe plek!

    En je poes is zo'n mooierd!



    www.style-chameleon.com

    WIN A €190 PROUD JACKET ON MY BLOG

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's! Best wel grote blauwe plek! Pfoe. Leuk gedaan de versiering op de auto, haha. :D

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's! Die foto van vorig jaar zomer is super leuk, krijg zin in vakantie!

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's! Je katje is echt om op te eten! Superschattig!

    x Sara

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO