Wednesday, July 2, 2014

DE PERFECTE GRIJZE BLAZER


Eindelijk, eindelijk kan ik mijn zoektocht naar de perfecte grijze blazer staken. Toen ik deze blazer tegenkwam in de sale op hm.com wist ik zeker dat dit hem was. Ik draag namelijk vaak mijn zwarte blazer als jasje met het warme weer, maar zwart is maar zo zwart en eigenlijk net iets te donker. De blazer hebben ze ook nog in rood/oranje waar ik nu eigenlijk ook weer over twijfel, haha.  Daarnaast zag ik dit tuquoise kleurige hemdje en een sweattop die je eigenlijk altijd overal wel mee kan combineren. Hebben jullie de laatste tijd nog wat in de sale geshopt?


Volg mij op
Follow on Bloglovin

10 comments:

  1. Prachtige items! Zou ik ook meteen kopen! Ik ga over een weekje shoppen, hopelijk vind ik dan nog mooie spullen. De blazer is inderdaad de perfecte! <3

    ReplyDelete
  2. Wauw het model is inderdaad heel mooi! ik vind het leuk dat hij geen kraag heeft!

    ReplyDelete
  3. Die sweattop is bij de H&M in de sale, leuke items!

    ReplyDelete
  4. De blazer heeft een leuke snit!

    ReplyDelete
  5. Die grijze blazer vind ik erg leuk :) Inderdaad iets minder 'hard' voor in de zomer :)

    ReplyDelete
  6. Hij is erg mooi! En dat blousje heeft echt een mooi zomers kleurtje, en lijkt me een zwierig stofje, ideaal voor de warme dagen :)

    ReplyDelete
  7. Prachtige blazer. De combi van deze foto zou ook onwijs leuk staan!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO