Thursday, July 10, 2014

BESTELLING BODY&FIT + VRAAG!


De laatste tijd was ik al bezig met het gezonder leven. Maar sinds dat ik samenwoon (een maand geleden), gaat het eigenlijk weer de verkeerde kant op. Ik zat namelijk weer op mijn 'oude' gewicht. De 'Abs Challenge' dus voor niks gedaan en al dat water drinken ook. SHIT. Inmiddels wil ik er echt echt echt voor gaan. Na wat rondneuzen op het internet kwam ik op Body&Fit terecht en daar vond ik onder de afslankmiddelen Whey Perfection. Ik had al vaker positieve reacties gehoord over eiwitshakes en het leek mij een goed idee om dit goedje is te gaan gebruiken!


Ik heb trouwens ook lopen nadenken om wat meer artikelen te schrijven in de categorie 'healthy'. Zo maak ik namelijk elke dag wel een smoothie en zal graag mijn recepten met jullie delen, wil ik na dit eiwittendieet verder gaan met de BoodieBoost afslankmethode en zal ik graag verder willen gaan met een persoonlijk praatje over hoe een gezondere levensstijl mij afgaat en hoeveel ik per week afval.. Maar ik weet natuurlijk niet wat jullie ervan vinden?

Volg mij op
Follow on Bloglovin

8 comments:

  1. ik wil meer over dat afslank spul weten misschien kan je er een review van schrijven liefs x

    ReplyDelete
  2. Ja, ik wil meer healthy artikels, vind ik altijd leuk om te lezen! <3

    ReplyDelete
  3. Ben benieuwd of het je gaat helpen! Zou wel fijn zijn, lijkt me vervelend als je zo aankomt als je gaat samenwonen! Zelf hoef ik niet af te vallen (ik heb nu gelukkig een gezond gewicht, ik ben eerder wel te dun geweest) maar ik ben zeker wel geïnteresseerd in gezonde recepten! :)

    ReplyDelete
  4. lijkt me wel leuk om wat meer in die categorie te doen! ik vind het altijd wel leuk om gezonde receptjes te zien!

    ReplyDelete
  5. Ik wil ook gaan bestellen! Even wachten op het slaris haha

    xo

    ReplyDelete
  6. Ik ben benieuwd naar hoe het met je gaat!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO