Monday, June 30, 2014

SUMMER THINGS


Alhoewel ik nog helemaal geen vakantie is en het weer op dit moment echt bagger is, verlang ik zo ontzettend naar de zomer en de zomervakantie! Toen ik dit moodboard ook in elkaar zette, leek het zolang geleden sinds wij hier zulk lekker weer hebben gehad. Wij zelf hebben nog helemaal geen vakantie geboekt maar gaan het dit keer heel anders doen. Namelijk: een last minute boeken. Ik vind het wel iets spannends hebben! Gaan jullie nog op vakantie?

Volg mij op
Follow on Bloglovin

9 comments:

  1. Leuke foto's :) Ik ga vooral werken in mijn vakantie en hopelijk in september een last minute boeken :)

    ReplyDelete
  2. Wij vertrekken volgende week zaterdag, yes! 2 weken Ardeche en een paar dagen Barcelona!

    ReplyDelete
  3. Helaas ga ik niet op vakantie dit jaar! Wel lekker geld verdienen :) Liefs

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie plaatjes, ik heb ook zo'n zin in de zomer en natuurlijk in vakantie!

    ReplyDelete
  5. Oeh inderdaad spannend een last minuten boeken, maar wel heel leuk! Ik ga een weekje naar Zeeland binnenkort (:

    ReplyDelete
  6. Zo'n zomer zou ik ook wel willen hebben! Veel succes met je last minute! <3

    ReplyDelete
  7. Oeh last minute is hartstikke handig. Zo heb ik twee jaar geleden samen met een vriendin een goedkope week in Griekenland gehad hihi. liefs x

    ReplyDelete
  8. super leuk deze foto's!!

    Xx julia

    ReplyDelete
  9. Leuke foto's! Spannend hé een last minute! Ik ga dat dit jaar ook voor het eerst doen en vind het eigenlijk een beetje eng haha! xx

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO