Sunday, June 29, 2014

HUP HOLLAND HUP


Misschien wisten jullie het al wel (of niet) dat ik een echte voetballiefhebber ben. Zo heb ik bijna alle wedstrijden van het WK gezien, weet ik wat buitenspel is en baal ik eigenlijk ontzettend dat Spanje, Italië en Portugal eruit liggen.. Vanavond is dan eindelijk zover, ons clubbie mag het opnemen tegen Mexico. Dit keer kan ik de wedstrijd niet zien omdat ik moet werken, maar gelukkig hebben we geregeld dat voetbal in ieder geval aan kan staan. Ga jij vanavond ook kijken?


Volg mij op
Follow on Bloglovin

11 comments:

  1. wat een geluk dat je onder je werk toch wat kunt zien! Ik ga zeker kijken, leuke foto trouwens!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Kei leuk broekje misschien brengt ie wel geluk vnv haha. xxx

    ReplyDelete
  3. Aan jouw steun zal het in ieder geval niet liggen ;) (die van mij misschien wel)

    ReplyDelete
  4. Heey!
    Hoewel ik zelf niet zo'n voetbal fan ben, ga ik ons team natuurlijk supporten ;)

    ~xx~ Julia

    ReplyDelete
  5. Jaa, ik heb gekeken en wat was ik blij die laatste minuten. Pfoei! Liefs

    ReplyDelete
  6. Jaaa leuk! En thank god hebben we gewonnen!!

    xo

    ReplyDelete
  7. Yay, gewonnen! :D



    www.style-chameleon.com

    WIN A €190 PROUD JACKET ON MY BLOG

    ReplyDelete
  8. En ze hebben nog gewonnen ook! Haha geweldig :D Ik ben eigenlijk nooit echt geïnteresseerd in voetbal, maar dit WK ben ik echt geboeid. Morgen speelt België weer en ga ik weer op groot scherm kijken bij ons op de Grote Markt, gezellig!

    X Sara

    ReplyDelete
  9. Echt supergaaf dat jullie het gehaald hebben! Wie weet, een halve finale België - Nederland!! :)

    ReplyDelete
  10. Alleen tijdens dit soort belangrijke wedstrijden ben ik een voetbalfan, maar meer vanwege de gezelligheid hoor haha. Heb alweer zin in zaterdag!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO