Saturday, June 7, 2014

HETZELFDE GEWICHT


Een week geleden ging het nog zo goed ik was zo rond de 67 kilo. Maar toen ik vandaag weer op de weegschaal stond woog ik weer (net als 2 weken geleden) 68,3 kilo. Jammer. Ik moet eerlijk gezegd wel melden dat het door mijzelf komt. Ik woon nu een weekje samen en tja, soms is een snack 's avonds gewoon zooooo lekker! Om het zo maar te zeggen heb ik me deze week een beetje laten gaan.. Wel ben ik begonnen met de '30 Days Abs Challenge' waar ik aan het eind van deze challenge nog een artikel over wil schrijven. Op dit moment merk ik nog niet zoveel resultaat, maar please be good!


Volg mij op
Follow on Bloglovin

12 comments:

  1. Die Challenge werk volgens mij echt niet... Ik heb de squat challenge gedaan maar merk weinig verschil :p



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  2. Ben benieuwd naar de uitkomst van de 30 days abs challenge! Vrienden van me doen het nu ook (ikzelf ben er veel te lui voor haha) en ik vraag me echt af of het zo goed helpt als ze zeggen!

    ReplyDelete
  3. Heel veel succes met de challenge!
    Ik ben net begonnen met de bum challenge, eens benieuw wat dat gaat geven :D
    xx

    ReplyDelete
  4. het kan gewoon heel erg schommelen de ene keer gaat het hard en an ineens heel langzaam probeer er niet te zwaar aan te trekken and just be happy =)

    ReplyDelete
  5. Awh, volgens mij moet dat echt zo'n baalmomentje zijn als je ziet dat je wat bent bijgekomen. Maar hé, ik vind je goed zo hoor! (: Veel succes met de challenge, het zal je lukken!

    ReplyDelete
  6. Dat is balen dat je weer iets bent aangekomen :-( Voeding is echt
    belangrijk, want daar kun je de meeste kilo's van kwijtraken! Wel
    knap dat je er zo mee bezig bent! Veel succes <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  7. Vervelend dat het er allemaal weer aan zit, ik ga ook een challenge doen om wat af te vallen!

    ReplyDelete
  8. Het duurt altijd wel een tijd eer je de resultaten ziet, maar je mag zeker niet opgeven! Begin klein en bouw geleidelijk aan op, blijven doordoen en je zal het resultaat zien!

    X Sara

    ReplyDelete
  9. Mm wat balen zeg dat het even niet gelukt is :( Maar geef niet op!
    Die boyfriend jeans heb ik bij de Zara in de winkel gehaald :)

    ReplyDelete
  10. Goed bezig meid! Ik heb de challenge laatst ook gedaan! x

    ReplyDelete
  11. Balen! Ik weet hoe lastig het is, ik heb ook een doorzettingsvermogen van 0,0 als het om goed eten en sporten gaat. Hoe vaak ik nu al wel niet aan de 30 day shred ben begonnen! En nooit afgemaakt haha

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO