Friday, June 27, 2014

GUESS WHO'S BACK


Guess who's back? IT'S ME! Als eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve reacties, het is erg fijn om te horen dat jullie me begrepen. Inmiddels heb ik al mijn toetsen erop zitten en is het vol spanning afwachten op de cijfers. Natuurlijk ga ik gewon over dit jaar, maar het liefste haal ik ook in één keer mijn propedeuse. Op dit moment weet ik bijna wel zeker dat ik 2 toetsen over moet doen, maar daar heb ik nog een week of twee voor. Voor de rest heb ik weer ongelofelijke zin om te bloggen! En geloof me of niet, niet bloggen en op andere blogs rondkijken viel me echt zwaar.. Dus ik ga nu de hele middag besteden aan het lezen van jullie blogs! ;)

Volg mij op
Follow on Bloglovin

15 comments:

  1. Spannend! Ik hoop dat je cijfers goed zijn :)

    xo

    ReplyDelete
  2. Oh wat leuk dat je weer begint! Ben benieuwd naar al je komende artikelen :)
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Jeeej! Je bent er weer! :-) Wat fijn dat je over gaat!
    Wie weet haal je ook nog je P! Succes nog even!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. Fijn dat je nu zo goed als vakantie hebt. Geniet er van!

    ReplyDelete
  5. Ah leuk dat je weer gaat bloggen, ik kijk uit naar je nieuwe artikelen!! xx

    ReplyDelete
  6. Heey, ik hoop dat de toetsen goed zijn gegaan!
    Ik kijk uit naar al je volgende artikelen :)

    Xx julia

    ReplyDelete
  7. Welkom terug! Ik hoop dat je je toetsen hebt gehaald!

    ReplyDelete
  8. Haha, ik had net hetzelfde. Niet bloggen en dan zie je al die prachtige artikels voorbij komen dat je zelf ook gelijk wilt beginnen, haha.

    ReplyDelete
  9. oh wat leuk dat je weer terug bent en ik ben zo benieuwd naar je huisje! liefs x

    ReplyDelete
  10. Fijn dat je weer terug bent! En ik hoop dat je gewoon lekkere cijfers terug mag krijgen! x

    ReplyDelete
  11. Leuk dat je er weer bent! Ik hoop dat alles goed is gegaan!

    ReplyDelete
  12. Fijn dat je toetsen er weer op zitten en dat je weer tijd hebt voor het bloggen! :) Hopelijk zijn het goede cijfers die je terug krijgt.

    ReplyDelete
  13. Welkom terug! Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik moet nog wachten op 1 vak en dan weet ik of ik mijn P heb. Zo spannend voor ons!

    X
    Hazal

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO