Thursday, June 12, 2014

EVEN BIJPRATEN


Jullie hebben al vier dagen niks meer van mij gehoord en/of gelezen. Tijd om het één en ander uit te leggen. Ik heb het gevoel dat ik jullie en mijn blog de laatste tijd in de steek laat en dat wil ik helemaal niet! Met mijn blog ging het steeds beter en van elke reactie werd ik weer blij. Maar op dit moment heb ik even een dip en is niks meer leuk. Volgende week is de week met alle deadlines en de week daarop al de tentamenweek. Ik ben dus alleen nog maar bezig met de deadlines en nog helemaal niet begonnen met leren. Iets wat mij op dit moment héél erg laat stressen. Mijn inspiratie is een poosje weggeweest, maar tijd begin ik zo langzamerhand weer te krijgen. So don't be afraid, I am almost back!

Volg mij op
Follow on Bloglovin

22 comments:

  1. Kan gebeuren! Succes met je tentamens!

    ReplyDelete
  2. Lekker even op school focussen en dan weer lekker terug komen :)

    xo

    ReplyDelete
  3. Concentreer je nu maar op het belangrijkste, school! De rest volgt later wel weer vanzelf :)

    ReplyDelete
  4. oeh lekker op school focussen meid! liefs x

    ReplyDelete
  5. Maakt niet uit, die laatste weken zijn ook altijd enorm stresvol! Succes met alles:)
    Liefs,x

    ReplyDelete
  6. Aah :( Inderdaad goed je aandacht aan school geven, je blog komt altijd wel weer! En die inspiratie ook :) Ik heb ook een tijdje niet geblogd maar uiteindelijk komt er weer inspiratie, en hij blijft maar komen :) Vooral van andere blogs en sites zoals pinterest of welke.nl krijg je veel inspiratie.

    ReplyDelete
  7. Echt wel lang geleden :'(, mis je reacties!
    Bij ons net hetzelfde dus, afzien :(!
    xo leopardxlipstick - meisjes Leila & Esther

    ReplyDelete
  8. Goed dat je het aangeeft! Succes en zet'm op!

    ReplyDelete
  9. School is het allerbelangrijkste. Succes!

    ReplyDelete
  10. Aah long time ago, veel succes!! x

    ReplyDelete
  11. Don't worry, iedereen heeft er wel eens last van en prioriteiten stellen horen er nu eenmaal bij. School gaat nu gewoon even voor. Everything will be allright! Succes meis!!

    ReplyDelete
  12. Volgens mij heeft iedereen met een blog wel eens zo'n moment, vaak kom je daarna met nóg betere ideeën :)
    Succes met alles!

    ReplyDelete
  13. Ik snap je meid! Iedereen heeft wel eens zo'n dipje! School gaat nu even voor! :-)
    Heel veel succes! Het gaat goedkomen!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  14. Een ding wat ik heb geleerd.. doe rustig aan! Succes in ieder geval met je deadlines & tentamens! :)

    ReplyDelete
  15. Niet mee inzitten. Veel mensen zijn nu eenmaal volop bezig met examens. Ga ervoor en erna dubbel zoveel bloggen! :D

    x Aurélie

    ReplyDelete
  16. Komt allemaal wel goed, gewooon even knallen voor school en dan kan je daarna weer lekker bloggen! Waarschijnlijk krijg je dan ook wat meer inspiratie omdat je meer tijd hebt om leuke dingen voor jezelf te doen :)

    Succes iig!

    Love, Lisette

    ReplyDelete
  17. Succes met leren, en tot gauw!

    ReplyDelete
  18. sweet blog!
    follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  19. Heel begrijpelijk, je hebt nu wat teveel aan je hoofd om echt te kunnen focussen op je blog. Veel succes nog!

    x Sara

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO