Tuesday, June 3, 2014

DIARY DINSDAG #42


Dit was de week. De week waar ik al 5 maanden naar toe leefde. Namelijk: verhuizen. En wat had ik een spierpijn, maar dat was het natuurlijk dubbel en dwars waard. Wel heb ik deze week de blog een beetje verwaardeloost maar dat had een reden. Nu we samen wonen, eten we alleen maar lekker. Haha! Maar dat fiets ik er allemaal weer af tijdens een fietstocht van 10 kilometer naar het werk ;)

||1. Vliegerfestival. ||2. Eerste avondje in het huis. ||3. Thanks daddy! ||4. Lekker bruin worden op de fiets. ||5. Nomnomnom. ||6. Daar gaan we dan, 10 kilometer naar het werk. ||7. Vriendlief doet poging tot droger aansluiten. ||8. Goodmorning. ||

Volg mij op
Follow on Bloglovin

6 comments:

  1. Heerlijke foto's weer meid. Eindelijk in jullie nieuwe huisje, en het lekker koken gaat snel veranderen hoor haha. liefs x

    ReplyDelete
  2. Fijn foto overzicht weer, je maakt ook zulke mooie foto's <3

    ReplyDelete
  3. Wat fijn dat jullie eindelijk in het huis zijn!

    ReplyDelete
  4. Wat fijn dat je nu eindelijk bent verhuist. Ik ben een jaar geleden met mijn vriend samen gaan wonen en dat alleen maar lekker eten komt me heel bekend voor haha. Heerlijk is dat samen wonen. <3

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO