Saturday, May 24, 2014

WATER WERKT!

Het lijkt mij leuk om jullie via een soort van tijdlijn te laten zien wat er bij mij per week veranderd er zal dan elke week weer een nieuwe gebeurtenis bijkomen. Op dit moment ben ik alleen nog maar bezig met 2 liter water drinken op een dag, maar dit gaat binnenkort veranderen! Zoals je kan zien (op de tijdlijn) ben ik al 1,4 kg afgevallen (!) en dat alleen maar door water drinken. Want om eerlijk te zijn ben ik nog helemaal niet bezig met mijn eetgewoonte aan te passen en meer te bewegen. Ik eet namelijk nog steeds 1 à 2 keer in de week patat en sporten zit er bij mij nog niet in. Ik wist dat water gezond voor je was, maar dat dit al zo snel invloed had om mijn gewicht was echt een verassing! I will keep up the good work :)



Volg mij op
Follow on Bloglovin

14 comments:

  1. Wat fijn dat je al 1,4kg bent afgevallen! <3

    ReplyDelete
  2. Water werkt inderdaad met afvallen. Ik merk het zelf ook, en geeft me echt een fijn gevoel <3 liefs x

    ReplyDelete
  3. Wat goed! Leuk dat je ook meteen effect merkt, werk lekker motiverend :)

    ReplyDelete
  4. Ik ben blij voor je! Ik probeer zelf ook elke dag twee liter water te drinken.

    ReplyDelete
  5. Wauw, water is dus echt goed! Ik drink eigenlijk te weinig en nooit water... Misschien verandering in brengen?

    ReplyDelete
  6. heel leuk dit!
    Ik wil nu ook beginnen met veeel water dranken! haha

    ReplyDelete
  7. Wat goed dat je al 1,4 kg bent afgevallen! :)

    ReplyDelete
  8. Aah leuk! Ik moet ook echt meer water gaan drinken :)

    xo

    ReplyDelete
  9. Wouw wat goed zeg! Ik drink uit nature eigenlijk alleen maar water en thee, dus ik ben ook lekker gezond bezig!
    x

    ReplyDelete
  10. Aah wat goed! Ik moet ook echt wat meer water drinken, ik drink dat eigenlijk nooit, zo slecht! x

    ReplyDelete
  11. Superleuk idee zo'n tijdlijn, en goed bezig meid!

    X Sara

    ReplyDelete
  12. Do keep up the good work! =) Ik ben de laatste tijd ook veel water aan het drinken ipv. sapjes en frisdrank.

    ReplyDelete
  13. Wauw wat goed van je! Leuk om zo'n tijdlijn te maken. Ik heb het laatst geprobeerd maar je moet er zoveel van naar de wc haha! Al is het nu voor de komende zomer wel goed om zoveel te drinken. Ik ga het weer oppakken!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO