Friday, May 30, 2014

UPDATE 19


Even een andere home update dan jullie gewend zijn.. Maar er is niks mis met het huis hoor! Nee juist niet, met Hemelvaart hebben we al onze spullen verhuist en hebben we ook al geslapen in het huis. We zijn nu dus officieel verhuist! Ik ben zo blij! Eigenlijk heb ik nog steeds een beetje het gevoel dat ik op vakantie ben op de één of andere manier. We zijn nu druk bezig om alles een plekje te geven en schoon te maken. Dus als het deze week wat rustiger wordt met artikels op mijn blog, komt het door de verhuizing. Ik hoop dat jullie dit allemaal snappen :)

Volg mij op
Follow on Bloglovin

9 comments:

  1. Heel veel succes! Ik hoop dat je snel je eigen plekje in orde hebt, altijd fijn! :) xo

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat je eindelijk in je nieuwe huisje zit!
    Voel je niet verplicht artikelen te plaatsen, joh. Doe lekker rustig aan.
    Alles op z'n tijd, dit zijn nú je prioriteiten (en niet te vergeten heel erg leuk en spannend!).

    Liefs!

    ReplyDelete
  3. wat leuk dat je nu officieel in je nieuwe huis hebt overnacht!

    ~Xx~ Julia
    Creativenails4fun

    ReplyDelete
  4. Ik ben benieuwd! Doe lekker rustig aan :)

    xo

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Super leuk dat je verhuist bent. Tenminste elke keer dat ik was verhuist was ik best wel excited hihi :)

    ReplyDelete
  6. Zo leuk om je huis nu helemaal te gaan inrichten! =)

    ReplyDelete
  7. Ooh verhuizen wat is het leuk :D wij zijn een maand geleden verhuist en de dozen aka rommel staan nog altijd over al in de weg -_-
    hopelijk gaat het bij jou sneller! Proficiat é ;)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO