Friday, May 16, 2014

UPDATE 17

Dat we er steeds meer zin in krijgen om eindelijk in ons huisje te gaan wonen, is ook te merken aan het klussen. Zo zat de CV er ineens in één week in en konden we zo direct verder knallen. Er zijn zoveel dingen gebeurd! Sinds deze week hebben we warm water en werkende kachels. WOOHOO! Is de slaapkamer helemaal af door de vloerbedekking (op de inrichting na dan), is de trap naar zolder weer opnieuw in de grondverf gezet en is de trapleuning al helemaal af. Eind deze maand is de planning dat we gaan verhuizen, dus nog eventjes doorknallen!


Volg mij op
Follow on Bloglovin

13 comments:

  1. Wauw het wordt steeds meer jullie huisje <3 Ben heel benieuwd naar het resultaat! liefs x

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat je dit deelt! Echt zo mooi jullie huisje :) Ik hou wel van die oude details.

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  3. Mooi huisje! Veel plezier met het inrichten :)

    ReplyDelete
  4. Wauwie, het begint nu echt al goed op te schieten :)
    Ik heb je trouwens getagd voor de create it your way tag, die nu online staat op mijn blog!

    Liefs, Esmée

    ReplyDelete
  5. Superleuk om te zien, ben echt benieuwd naar het resultaat!

    ReplyDelete
  6. Ik ben heeel benieuwd! Ziet er al goed uit zeg :D

    ReplyDelete
  7. Ziet er leuk uit, mooi behang! :)

    ReplyDelete
  8. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO