Friday, May 2, 2014

UPDATE 15


Volgens mij gaat er geen week meer voorbij zonder dat ik kan zeggen dat er alweer héél veel veranderd is. Vriendlief en ik waren beiden deze week vrij en zijn dan ook full time bezig geweest in het huis en het is te zien hoor! Vooral aan de kleur ;)

Zo lelijk als de studeerkamer eerst nog was, zo trots ben ik er nu op! Ik kon ook niet wachten om met dit groen/blauwe kleurtje aan de slag te gaan. Het zit inmiddels op de muur en de kleur knalt er echt uit. BLIJ! Ik heb ook direct de vlakken van de kastdeuren meegepakt, zodat de deuren mooi aansluiten bij de rest van de kamer (alleen moeten de deuren nog wel omgedraaid worden). 

Vriendlief heeft zich uitgeleefd met vooral de badkamer. Zo hangen nu alle badkamer meubels in de badkamer en het begint nu zo langzamerhand ook echt als een badkamer te voelen. Zo fijn! Ook de radiatoren hangen inmiddels in alle kamers zodat straks de CV in één keer aangesloten kan worden.


Volg mij op
Follow on Bloglovin

10 comments:

  1. Het wordt steeds mooier! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat als je huisje helemaal af is!

    ReplyDelete
  2. Wauw ziet er al echt goed uit meis. liefs x

    ReplyDelete
  3. Leuk om te zien, en inderdaad een prachtige kleur blauw! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    ReplyDelete
  4. oeh badkamer licht heel nice! ziet er goed uit meid x

    ReplyDelete
  5. Ik vind die blauwe kleur erg leuk :)

    ReplyDelete
  6. Wauw, prachtige kleur, dat groen/blauw! (en mooie layout!!)

    ReplyDelete
  7. Ziet er al een stuk beter uit! LOVE IT! Clean work, ik ben hier ook aan het renoveren... ;maar we zijn met 2 aan het bloggen dus dan is het niet makkelijk om u eigen ding erop te zetten. Onze afspraak was fashion & beauty :/... but I want to share -_-
    xo xo Leila
    http://leopardxipstick.blogspot.be

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO