Saturday, May 3, 2014

SHOPLOG SATURDAY



Sinds dat mijn benen ietsjes dikker zijn, mijn heupen breder en eigenlijk mijn broekmaat een maatje groter, werd het hoog tijd voor een paar nieuwe broeken. Eerst had ik al via verschillende webshops broeken besteld, maar helaas kon ik die allemaal weer retour sturen.. Een goed excuus om eens even de stad in te gaan. 
Ik als trouwe H&M fan, vond dat ik eerst de andere winkels moest afgaan en ging dus ook als laatste winkel de H&M in. Uiteraard slaagde ik bij de H&M natuurlijk wel weer. Ik kon de broek met print niet laten liggen en op de andere nieuwe broek hoort natuurlijk ook een nieuwe top, haha ;)



Volg mij op
Follow on Bloglovin

18 comments:

  1. Ik eindig ook altijd bij de H&M :)
    xx Julie

    ReplyDelete
  2. Leuke items, die broek met print is echt leuk! Eigenlijk heb je altijd wel een goede reden om te shoppen, haha!

    ReplyDelete
  3. Wauw, heel mooi! Zeker de broek met print!

    X Sara

    ReplyDelete
  4. Leuke items heb je gekocht!

    ReplyDelete
  5. Leuke slangen print broek :) I like!


    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  6. Die print broek ziet er heel leuk uit!



    www.style-chameleon.com

    TIMEX WATCH GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  7. Leuke aankopen! Ik vind het altijd lastig met die maten van broeken!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  8. goede score! Ik vind de H&M de laatste tijd ook weer leuk!

    ReplyDelete
  9. Prachtige items heb je gekocht :)

    ReplyDelete
  10. Leuke broeken ! Vind die met print erg tof !x

    ReplyDelete
  11. Wat een gave broeken, vooral die met print vind ik erg leuk!

    ReplyDelete
  12. Zalige broeken zijn dat seg (vooral links)! good jobbb
    xx
    Leila / leopardxlipstick

    ReplyDelete
  13. die broeken zijn echt heel cool!

    Xx julia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO