Thursday, May 1, 2014

NIEUWE LAY-OUT



Yes!! Om 00:17 schrijf ik vol trots en toch wel een beetje vermoeidheid dit artikel. Maar het is ein-de-lijk zover: de nieuwe lay-out van AOWOB staat online! Ik kan maar niet vaak genoeg op de F5 knop drukken om de site elke keer opnieuw te bekijken. ;)

But what's new?
- Wat (direct) opvalt is dat het logo een make-over heeft gekregen. Dit heb ik eigenlijk gedaan omdat ik het gevoel had dat het voor iedereen niet duidelijk was waar de afkorting AOWOB nou vandaan kwam. Aan dat probleem hoop ik nu een einde aan te hebben gemaakt.
- Geen drukte meer in de sidebar. Om eerlijk te zijn was ik alle plaatjes, logo's en advertenties helemaal zat. Het stond gewoon niet mooi en het irriteerde me mateloos.
- Nieuwe inhoud. Ik wil meer persoonlijke artikels gaan schrijven, de 'outfits of the days' op een andere manier aanpakken (dit gaat alleen pas gebeuren als ik in ons nieuwe huis zit), en zo zijn er nog veel meer nieuwe artikelen te vinden.
- Tegenwoordig staat in de titel niet meer tot welke categorie het artikel behoort, maar kan je dat direct al zien aan de afbeelding. Daar zie je namelijk bij elk artikel links bovenin de categorie.
- Nog véél meer. Wat ik nu ben vergeten te noemen, maar eigenlijk wel veranderd (blame it on het tijdstip..).

En nu maar duimen dat jullie net zo blij zijn met de veranderingen als ik! 

Volg mij op
Follow on Bloglovin

13 comments:

  1. Hij is echt heel mooi geworden Judith! Veel rustiger en ook professioneel zeg! Heel mooi. Ik ben benieuwd naar je nieuwe artikelen en outfits!

    ReplyDelete
  2. Oh, wat goed dat je je layout opgefrist hebt! Ziet er heel netjes uit

    ReplyDelete
  3. Ik vind je nieuwe layout heel erg leuk geworden. Het is inderdaad erg overzichtelijk. Ook handig dat je duidelijk heb neergezet waar AOWOB nou voor staat. JAA ik vind hem leuk! Ben erg benieuwd naar je artikelen. liefs x

    ReplyDelete
  4. Leuk hoe je het hebt veranderd! Ben erg benieuwd naar je outfits!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  5. Ik vind hem echt heel mooi, clean en fresh! Way to go girl!!

    xo

    ReplyDelete
  6. leuke layout! :) mooie frisse uit straling x

    ReplyDelete
  7. Ik vind het er leuk uit zien! Liefs,

    ReplyDelete
  8. Ik vind 'm mooi geworden, lekker strak!
    xManon

    ReplyDelete
  9. Ziet er goed uit! En ik ben benieuwd naar alle veranderingen die nog komen!

    ReplyDelete
  10. wow je blog ziet er nu nog mooier uit!
    Ik ben echt heel erg onder de indruk :)

    Xx julia

    P.s. je logo is echt super mooi!

    ReplyDelete
  11. Leuk gedaan! Al mis ik een ietsiepietsie beetje kleur (:

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO