Monday, May 19, 2014

MOODBOARD MONDAY #3

Bron: Pinterest
Oh wat ben ik blij! Wat een zon wel niet met je kan doen. Na al die dagen regen lijkt het nu net alsof de zomer al begonnen is met 25 graden. Héérlijk! Vandaar dat het moodboard ook bestaat uit allemaal zomerfoto's.  Om eerlijk te zijn heb ik nog geen moment in de zon kunnen zitten, maar daar komt deze week vast wel verandering in. Nu het zulk heerlijk weer is, kan ik echt niet wachten totdat het zomervakantie is. Doe mij maar: zon, zee, strand en een lekker wijntje!


Volg mij op
Follow on Bloglovin

19 comments:

  1. Super leuk deze collage!
    ziet er prachtig uit ;)


    xx julia

    ReplyDelete
  2. Wat een heerlijke zomerse plaatjes! Makes me happy :-)

    ReplyDelete
  3. wat een super leuk moodboard met prachtige foto's!

    ReplyDelete
  4. Mooie inspiratie! Ik ben ook zo blij met dit mooie weer!
    Echt genieten :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  5. Klinkt goed! Het weekend was heerlijk, laten we hopen dat deze trend zich doorzet :)

    ReplyDelete
  6. Krijg zoveel zin in de zomer van dit soort inspiraties haha!

    ReplyDelete
  7. Wat een fijne collage om de dag mee te beginnen!

    ReplyDelete
  8. Wat een super mooi, zomers, moodboard :D word er helemaal vrolijk van haha!

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete
  9. Ik was al vrolijk door het lekkere weer, maar door jouw moodboard nog vrolijker. Heerlijk al die zomer foto's!

    ReplyDelete
  10. Aaah lekker in de zon liggen :)

    xo

    ReplyDelete
  11. Wat een heerlijke moodboard. Past ook perfect bij dit weer <3

    ReplyDelete
  12. Ik word helemaal vrolijk van je moodboard, dankje!

    ReplyDelete
  13. IK kan ook niet wachten tot de zomer, gelukkig is het weer al heerlijk momenteel <3 Geniet er echt van!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO