Monday, May 5, 2014

MOODBOARD MONDAY #1

Bron: Pinterest

Één van de nieuwe categorieën op AOWOB is de 'Moodboard Monday'. Elke maandag zal er een nieuwe moodboard online komen om je (hopelijk) zo een beetje het stupid maandaggevoel te laten weg te nemen. Sounds good right? ;) Vandaag staat het moodboard in het teken van festivals. De waarom hoef ik vast niet uit te leggen want vandaag gaan we allemaal los op bevrijdingsfestival (op mezelf na dan..). Waar ga jij heen dit jaar?


Volg mij op
Follow on Bloglovin

13 comments:

  1. Wateen leuke categorie, perfect voor oo maandagen! Die plaatjes zijn echt geweldig, zo'n zomers festival gevoel!

    ReplyDelete
  2. Als ik dit zo zie, heb ik helemaal zin in de zomer :) liefs x

    ReplyDelete
  3. Aah jaa zin in festivals. Alleen vandaag moet ik gewoon aan het werk helaas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi thanks voor je reactie! ik woon achteraf, en heb wat platteland om me heen. De bossen zijn ook op loopafstand van mijn vandaan :)

      Delete
  4. Mooie inspiratie! Ik weet niet wat ik ga doen vandaag haha!
    Moet helaas nog een hoop andere dingen doen :-(

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  5. Leuk idee! Ik ben gewoon de heledag thuis aan het werken :(

    xo

    ReplyDelete
  6. Leuk idee voor op de maandagen en leuk moodboards :)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO