Thursday, May 29, 2014

MAXI JURK EN ENKELLAARSJES


Ik heb altijd gedacht dat een maxi jurk mij niet stond. Ik ben niet erg groot en was bang dat een jurk mij nog kleiner zal maken. Maar niets was minder waar! Ik word er juist langer van. Maatje S is me nog wel te lang maar zolang er een taileriempje bij zit kan ik hem ietsjes omhoog trekken. Van mijn moeder heb ik om het zo maar te zeggen een 'oprotpremie' gekregen. Namelijk een paar Lilian enkellaarsjes. In Hoogeveen hebben ze een schoenen outlet zitten die merkschoenen voor een prikkie verkoopt. Zo waren deze enkellaarsjes niet €219,- maar €55,-.




Volg mij op
Follow on Bloglovin

21 comments:

  1. Oeh gave laarzen!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  2. Waaaauw! Echt twee prachtige items <3

    ReplyDelete
  3. waauw die jurk is zo mooi! Ben benieuwd hoe hij je staat! :)

    ReplyDelete
  4. Ben heel benieuwd hoe het je staat!

    ReplyDelete
  5. die jurkkkk!

    ik ben verliefdd!

    xoxox

    ReplyDelete
  6. Ohhh super leuk jurkje, ben benieuwd hoe hij je staat. Die laarsjes zijn ook heel leuk <3

    ReplyDelete
  7. Twee heel mooie stuks! De jurk is echt prachtig, en de schoenen vind ik ook erg leuk! En wat een prijsje, wow!

    XO IMKE

    ReplyDelete
  8. Ik ben nu heel benieuwd hoe die je staat :)

    xo

    ReplyDelete
  9. Wat een gave jurk en die laarsjes vind ik ook erg leuk! Tof trouwens dat het je staat ondanks dat je niet heel groot bent; ik ben ook klein en denk dat een maxi-jurk mij daarom niet zou staan, maar misschien moet ik er toch eens wat gaan passen!

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke jurk! Tof printje!

    ReplyDelete
  11. Wauw! Die Maxi dress is echt prachtig Judith! Die wil ik ook :D

    X Sara

    ReplyDelete
  12. Prachtige jurk en laarsjes! Ben nu erg benieuwd hoe 'ie staat :-)

    ReplyDelete
  13. Een maxi-jurk kan inderdaad ook prima bij kleinere mensen, hij is mooi!
    Hoogeveen?! Dan wonen we vlak bij elkaar!

    ReplyDelete
  14. wat een mooie jurk!
    Ik denk dat hij je echt supergoed gaat staan!!

    xx julia


    ReplyDelete
  15. Leuke jurk! Vind het partroontje fijn zomers :) En beter te lang dan te kort!

    ReplyDelete
  16. leuk! leuk voor s avonds (natuurlijk ook overdag) als je lekker uiteten gaat en langs de boulevard wandelen haha

    ReplyDelete
  17. Super goede deal voor die laarsjes! En hele mooie jurk, ik ben er zelf ook gek op !

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO