Thursday, May 22, 2014

COMFI

|| Loose fit broek; H&M || Blouse; H&M || Slippers; Birkenstock ||

Verhuizen is echt een drama als het op kleding aan komt! Dat is in ieder geval één negatieve conclusie die ik kan trekken. Sinds het weer ineens is omgeslagen van regenachtig naar zomer, weet ik al niet meer in welke doos ik moet gaan zoeken naar kleding. En het allerergste is nog: mijn voeten zitten onder de blaren van mijn Birkies maar al mijn andere schoenen zijn of te warm of liggen al in het huis. ZUCHT. Vandaar dat ik vandaag gekozen heb voor een comfi loose fit broek met een blousje en Birkenstocks.


Volg mij op
Follow on Bloglovin

16 comments:

  1. Wat een chille outfit. Veel succes met verhuizen! Ik herken het probleem dat je niks meer kan vinden, hoop voor je dat je snel verhuisd bent!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  2. Oh dit is zo herkenbaar! Gelukkig had ik alles in één dag verhuist, dus de volgende dag zat het in mijn kast. 'Maar was vergeten in welke dozen mijn kleren lagen haha. Wel een leuke outfit heb je uitgekozen. De manier hoe je dit doet is zoo leuk <3

    ReplyDelete
  3. I like the blouse! En blijf je manier van OOTD zo tof vinden :-)

    ReplyDelete
  4. ah zo herkenbaar meid! je doet het goed !liefs x

    ReplyDelete
  5. Ziet er comfy uit. :) Leuk gecombineerd!

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit, ik wil ook nog zo'n loose fit broek!

    ReplyDelete
  7. Wauw, leuke outfit! Blaren op mijn voeten hebben ik nog nooit gehad! Maar het lijkt me erg lastig om ze hebben. Zeker nu je je voeten kan pronken in dit mooie weer...

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke outfit! Ik heb momenteel een dikke blaar op m'n grote teen, super vervelend! :( xo

    ReplyDelete
  9. Heel herkenbaar meid! Wat een leuke outfit! xx

    ReplyDelete
  10. Wat een heerlijke comfi outfit <3

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO