Tuesday, May 27, 2014

DIARY DINSDAG #41


Het was een leuk maar tegelijkertijd ook weer een erg drukke week voor mij. Zo gingen we dinsdag op excursie naar Rotterdam en zag ik voor het eerst (!) de Erasmusbrug in het echt.. Heb ik toch nog kunnen genieten van het lekkere weer (wat nu weer verdwenen is), ben ik zaterdagavond spontaan met vriendlief naar de bioscoop geweest en werd papa zondag 50. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Maxi-jurken passen. ||2. Yay, mijn inloopkast begint erop te lijken. ||3. Rara, wat is dit. ||4. Kat steekt tong uit. ||5. De Sims 4 komt dit jaar uit! ||6. Bioscoop met vriendlief. ||7. Het kattie zont ook graag. ||8. Vast staan op station Heereveen. ||9. Meppel is klaar voor het WK. ||10. Ik heb het perfecte WK jurkje gevonden! ||11. Papa 50 jaar. ||12. De Erasmusbrug. ||

Volg mij op
Follow on Bloglovin

15 comments:

  1. de sims 4 twijfel ik over vind de drie juist er zo leuk uit zien... wat een mooie kat zeg liefs x

    ReplyDelete
  2. Super leuk he dat de Sims 4 dit jaar uitkomt, ik kan echt niet wachten!

    ReplyDelete
  3. Wat heeft je kat een fantastische uitdrukking! haha volgens mij heb je wel een leuke week gehad:)

    ReplyDelete
  4. Leuk, maxi-jurken! zoek nog altijd de perfect :) En sims, jaaa nostalgie haha.

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's heb je gemaakt, en nog gefeliciteerd met je papa! Liefs

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd met je papa nog meis. En leuke foto's heb je gemaakt. De sims 4 lijkt me zoooo gaaf. Alleen wil ik hem eerst uitproberen bij iemand anders voordat ik hem koop haha. liefs x

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's en nog van harte met je vader <3

    ReplyDelete
  8. Leuke foto's, vooral die foto van de kat hihi! :)

    ReplyDelete
  9. Leuke foto's!
    Elke keer als ik iets van de Sims zie wil ik het weer spelen, maar uiteindelijk doe ik het nooit xD

    ReplyDelete
  10. Wat een schattige kat!
    Ik heb altijd periodes dat ik sims speel, maar uit eindelijk kijk ik alleen maar wat de poppetjes zelf doen.. Oeps..

    Liefs, Jasmijn

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO