Tuesday, May 20, 2014

DIARY DINSDAG #40


Deze week was een erg druk weekje! Zo hadden we een uitwisseling van Chinese studenten op school, was ik erg druk met mijn nieuwe haar kleur (omdat het tot 2 keer aan toe mislukte), en was ik  flink aan de slag in ons huisje. Waardoor ik nog geen één moment heb kunnen genieten van de zon.. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Nike today. ||2. Wachten bij de kapper. ||3. Nieuwe opruimzakjes bij NS? ||4. Outlet markt! ||5. Na een lange schooldag tijd voor de Mc. ||6. Gratis softijs van de baas! ||7. Filmpje kijken. ||8. It's hot in here. ||9. Selfie met mijn nieuwe haarkleur. ||10. Mooie auto! ||

Volg mij op
Follow on Bloglovin

17 comments:

  1. Wat zijn je haren prachtig geworden, hele mooie kleur! <3

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's! Je bent vaak bezig met je haar, haha. Lijkt me opzich best leuk, vooral als het dan lukt!

    ReplyDelete
  3. Ahw, die poes lekker in de schaduw onder een afdakje :p



    www.style-chameleon.com

    Will you please like THIS picture for me?

    ReplyDelete
  4. Hele leuke foto's weer meid. Uiteraard ben ik ze al tegengekomen op Instagram <3

    ReplyDelete
  5. oehhh die outlet markt ziet er leuk uit!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  6. Wat super leuk dat jullie een uitwisseling met chinese studenten hadden!

    ReplyDelete
  7. Ziet er wel gezellig uit! Wat jammer zeg dat je nog niet echt van het weer hebt kunnen genieten..!

    ReplyDelete
  8. Leuk overzichtje! Je haar ziet er heel leuk uit

    X Sara

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO