Tuesday, May 13, 2014

DIARY DINSDAG #39


Via een wekelijkse diary laat ik jullie een kijkje nemen in mijn dagelijkse leven. Vandaag zie je wat ik deze week heb gedaan. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Carselfie. ||2. Grote staart. ||3. Rooibos ijsthee! ||4. Met het kattie in de zon. ||5. Haha, I love Spotify! ||6. Eurosongfestival. ||7. Regen.. ||8. Ook de kat haat dit weer.. ||9. Gezellig avondje. ||10. Dagje werken. ||11. Haha, schijtdrank. ||12. Nieuw huisdetail. ||


Volg mij op
Follow on Bloglovin

11 comments:

  1. wat een leuke foto's! ik vind je kat erg schattig!

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's weer meid! Haha die schijtdrank, zag hem al op insta voorbij komen. liefs x

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke foto's! Je kat is echt schattig hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. Leuk overzicht! Die foto's van je katjes zijn echt lief!

    ReplyDelete
  5. Ooh, je katten zijn zo schattig :)!!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO