Tuesday, May 6, 2014

DIARY DINSDAG #38


Via een wekelijkse diary laat ik jullie een kijkje nemen in mijn dagelijkse leven. Vandaag zie je wat ik deze week heb gedaan. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Broekpasdrama. ||2. Meubeloutlet bekijken. ||3. AJAX is kampioen! ||4. We gaan weer behangplakken selfie. ||5. Mijn werkplekkie. ||6. Goodmorning from us. ||7. Oelala. It's a nice colour! ||8. We hebben onze tuin weer terug. ||9. Prethoofd kat. ||


Volg mij op
Follow on Bloglovin

8 comments:

  1. Het broekpasdrama overkomt mij nou ook altijd. Vind het verschrikkelijk om te doen. Weer hele leuke foto's meis <3

    ReplyDelete
  2. Leuke diary, je katjes zijn zo cute!

    X Sara

    ReplyDelete
  3. Leuke diary! Inderdaad een prachtig kleurtje bij 7.

    ReplyDelete
  4. ziet er weer goed uit meid! liefs x

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's! Ik heb ook áltijd zo'n drama met broeken passen, heel herkenbaar haha. x

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke foto's! Die verf heeft inderdaad een prachtig kleurtje!
    Heel leuk allemaal :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO