Saturday, May 17, 2014

DE EERSTE WEEK 2 LITER WATER DRINKEN

Vorige week vertelde ik jullie dat ik elke dag 2 liter water ga drinken. Heb je dat gemist? In het artikel hier kun je het teruglezen. De eerste paar dagen waren eigenlijk het moeilijkst. Ik ben helemaal geen waterliefhebber, sterker nog ik vind het gewoon vies. Daarom was het voor mij echt een uitdaging. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu met gemak naar binnen klok en dat is mooi want ik ben van plan om dit nog even door te zetten! Op de weegschaal heb ik nog niet gestaan, puur omdat ik alleen maar 2 liter water drink en daarnaast nog niet echt actief bezig ben met gezond eten. De voordelen en nadelen die ik zo nu en dan tegen ben gekomen, vind je hieronder. 






Volg mij op
Follow on Bloglovin

19 comments:

  1. Haha, ja de voor- en nadelen kloppen helemaal. Ik drink al jaren twee liter water per dag en ik kan niet meer zonder. Ik krijg heel erg snel dorst ook en dan heb ik voornamelijk gewoon echt trek in water. Keep up the good work!

    ReplyDelete
  2. Knap dat je dit zo doet, en volhoud. Ik weet zeker dat je heel ver komt!

    ReplyDelete
  3. Fijn dat je eraan begint te wennen. Ik drink volgens mij ook lang niet genoeg water op een dag :(

    ReplyDelete
  4. Goed dat je dit doet! Ik probeer ook altijd veel water te drinken, maar het is inderdaad best lastig haha. Succes ermee!

    ReplyDelete
  5. Wauw doe zo voort! Ik zou het alleszins niet kunnen! :o

    Ps. er is momenteel een winactie op mijn site. doe je ook mee? ^-^

    ReplyDelete
  6. Haha, wat leuk! Ik ken je blog nog maar net, dus dit was nieuw. Ik vind je schrijfstijl nu al leuk. Je hebt er een nieuwe volger bij! ♥

    ReplyDelete
  7. Veel water drinken is altijd goed ;) Grappig trouwens dat je op de NHL zit, ik volg daar ook mijn opleiding :)

    ReplyDelete
  8. Hier moet ik ook écht aan werken.. Ik drink veel te weinig.
    De drang naar zoetigheid gaat trouwens op den duur weg (weet ik uit eerdere ervaringen).

    Liefs!

    ReplyDelete
  9. Hey schat,

    Water is altijd een goed idee! Ik drink ook 2 liter water per dag!

    Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen en om in contact te blijven? Wij zijn namelijk bezig met het creeren van ons eigen bikini merk. En we hebben sowieso meer volger nodig, maar we zoeken ook inspirerende bloggers waar we mee willen samen werken! Dus kan wel heel leuk zijn!

    Check onze blog om te zien hoe we werken aan ons merk, en volg ons, we volgen je meteen terug :D

    Have a nice sunday!

    XOXO Ziña bikini's

    zinabikinis.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wat goed dat je zoveel water drinkt, heel gezond! Eigenlijk drink ik zelf veel te weinig water, misschien moet ik daar maar eens aan gaan werken. In deze zomer wil ik meer water en minder andere sapjes en frisdrank gaan drinken, hopelijk gaat dat lukken! Hele leuke foto trouwens!

    ReplyDelete
  11. Ik probeer ook steeds meer water te drinken en herken je voor-en nadelen wel. Heel veel succes met je "watermissie" haha. :)

    ReplyDelete
  12. wow knap, ik doe het je niet na hihi
    succes!

    ReplyDelete
  13. Goed bezig! Voordelen zien er goed uit ;)
    xo
    Leila
    leopardxlipstick.blogspot.be

    ReplyDelete
  14. Haha zeiken als een reiger, zalig om te lezen op een maandagochtend :D maar het is wel zo, ik loop echt elk kwartier naar de wc als ik zoveel water drink!

    X Sara

    ReplyDelete
  15. hahahahhahahahaha "zeiken als een rijger" you just make my day!

    ReplyDelete
  16. Ik herken dit helemaaal hahaha. Ik ga ook continu naar de wc. liefs x

    ReplyDelete
  17. haha het vele plassen is wel een bijkomend nadeel, ik zou het zelf denk ik niet kunnen elke dag 2 liter water xx

    ReplyDelete
  18. Ik probeer het ook elke dag, de wc is mijn bff!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO