Wednesday, May 28, 2014

CURRENTLY ON MY WISHLIST

||1. Floral Print Kimono. ||2. Neon Printed Kimono. ||3.Aztec Kimono. ||4. Floral Print Kimono. ||5. Floral Print Kimono. ||6. Kanten Kimono. ||7. Kimono. ||8. Kimono met Design. ||

Ik hou ervan om wishlisten samen te stellen. Het geeft me eigenlijk het gevoel dat ik iets koop, maar dan net niet. Lekker vaag he? Omdat ik al de zomerkriebels heb gekregen door de warme temperaturen, lijkt het me erg fijn om een kimono te hebben. Alleen al omdat ze zo heerlijk zitten, maar je hebt zo ook echt met zulke leuke printjes! Dit zijn mijn favorieten van Boohoo en H&M.


Volg mij op
Follow on Bloglovin

14 comments:

  1. Echt leuke items die kimono's zijn super leuk :)
    Leuke blog heb je trouwens, neem je ook eens een kijkje op mijn blog, misschien kunnen we elkaar volgen. :)

    Love, Lisette

    ReplyDelete
  2. Kimono's! I love it. Nummer 4 en nummer 5 zou ik zo kopen. Echt heel leuk.

    ReplyDelete
  3. ze zijn erg leuk maar gelijk weer een beetje te prijzig voor een kimono! liefsx

    ReplyDelete
  4. Ik vind heel je wishlist heel erg leuk. Staan ook allemaal items op die ik zelf ook zou willen hebben. liefs x

    ReplyDelete
  5. Kimono;s zijn zo leuk! Ik heb er nu eentje maar zou het liefste er nog veel meer hebben hihi :D Jij hebt echt hele leuke uitgezocht!

    ReplyDelete
  6. Al die kimono's zijn zo geweldig leuk!

    ReplyDelete
  7. Ik wil ook echt nog graag een kimono! Zo tof!

    ReplyDelete
  8. Ik heb nummer 6....:) Soon online...big fan of the kimono!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO