Thursday, May 15, 2014

CURRENTLY ON MY WISHLIST

||1. Star Spring Parka. ||2. Century Canvas. ||3. Moody Parka. ||4. Garland Short. ||5. Bandit PU Biker. ||6. Hella Jacket. ||7. Rivara. ||

Het is alweer eventjes geleden sinds ik door de online kleding van Sans-online snuffelde. Op de één of andere manier ga ik altijd direct naar de sale omdat ze daar nog wel eens leuke aanbiedingen hebben. Door het hondenweer wat we de afgelopen week hebben gehad, ben ik alvast opzoek gegaan naar leuke zomerjassen en natuurlijk kon ik het weer niet laten. De tweede parka van de bovenste rij hangt inmiddels al aan de kapstok. hihi.


Volg mij op
Follow on Bloglovin

6 comments:

  1. Oeh dit zijn leuke jassen zeg! Ik ben drastisch opzoek naar een leuke zomerjas, dus dit artikel komt goed van pas :D liefs x

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke jassen!

    Vooral die laatste met het printje.



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  3. Ik vind parka's ook echt heel tof :)
    Ik heb een zomerjas, maar heb hem vorig jaar al bijna niet meer aan gehad. Dus koop er dit jaar ook maar geen ;) Ik heb wel tussen jasjes die ik aantrek als het wat fris is

    ReplyDelete
  4. Aah, supertoffe jassen :) Ik vind vooral die rechtsonder erg leuk!

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete
  5. wat een mooie jassen!!!

    xx julia

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke jasjes, zeker die rechts onderaan!

    X Sara

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO