Thursday, May 8, 2014

CURRENTLY ON MY WISHLIST


||1. Gedrapeerde blouse. ||2.Tricot top. ||3. Gedrapeerde blouse. ||4. Singlet. ||5. Gedrapeerde blouse. ||6. Kanten kimono. ||7. Maxi jurk. ||8. Singlet. ||

Toen ik weer eens wat nieuwe collecties van de H&M bekeek, zag ik weer zoveel leuke dingen! Persoonlijk vind ik dat je nooit genoeg tops kan hebben in je kledingkast. Dat is ook één van de redenen dat er zoveel tops op mijn wishlist staan. Ook de kanten kimono is een hele grote favoriet voor mij (stiekem wacht ik nog even op een goede kortingscode). Ik heb nog nooit een maxi jurk geprobeerd maar veel zeggen dat je er juist langer van wordt, en dat heb ik nou juist nodig met mijn korte benen. Deze mintkleurige maxi jurk is wel een kansje waard!

Volg mij op
Follow on Bloglovin

19 comments:

  1. pretty !
    Have you seen my recent post ?
    www.v-fashionwise.com

    ReplyDelete
  2. Die blauwe bloes en kimono vind ik ook zo leuk :)

    ReplyDelete
  3. oeh leuke items ziet er goed uit liefs, x

    ReplyDelete
  4. NEENEE geen h&m zaken posten :o, ik ga gelijjk naar de winkel :o!
    ;) echt wel leuke post darling!
    xo
    Leila
    http://leopardxlipstick.blogspot.be

    ReplyDelete
  5. Die blauwe jurk is zoooo leuk! Hele leuke wishlist meis. Ik heb laatst ook weer een bestelling geplaatst :D liefs x

    ReplyDelete
  6. Ah wow, die lichtblauwe jurk is pretty! :)

    ReplyDelete
  7. Oh, die kanten kimono is mooi!

    ReplyDelete
  8. Die maxi jurk is gaaf! Ik wil er ook nog één voor de zomer, maar ik weet nog niet of ik liever een jurk of een maxi rok wil. Die kimono is ook leuk, ook leuk voor op het strand.

    ReplyDelete
  9. mooie wishlist.! nummer 3 en nummer 7 zijn pretty ♥

    ReplyDelete
  10. Oh, die wishlist is nu ook mijn wishlist haha!
    Hele leuke items!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  11. Leuke wishlist! H&M is een fijne winkel :)

    ReplyDelete
  12. Ik word er hebberig van :x
    xx

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO