Wednesday, April 9, 2014

WISHLIST// slipons

Laatst liet ik jullie al slipons inspiratie zien, maar nu ben ik er haast zeker van dat ik dit paar schoenen ook gewoon maar moet aanschaffen.. Ook al ben ik meer iemand van de enkellaarsjes en loafers. Het is dan ook voor mij een uitdaging om mijn outfit met slipons stoerder te maken! 

Bij de webshops van Topshop en H&M vond ik 4 paar leuke slipons. Alleen ik kan gewoon echt niet kiezen voor welk paar ik wil gaan.. Mm, ik denk dat mijn voorkeur ligt bij de slipons van Topshop. Welke vind jij het leukst?



Volg mij op
Follow on Bloglovin

11 comments:

  1. Wat zijn ze leuk! Ik had heel eerlijk nog alleen van loafers gehoord, maar deze vind ik nog leuker! Die van de Topshop zijn inderdaad heel leuk, maar ik heb no een giftcard van de h&m, dus ga ik daar even kijken!

    ReplyDelete
  2. Ik wil echt al tijden zo'n schoenen! Spijtig dat ik de perfecten nog niet gevonden heb :(

    ReplyDelete
  3. Leuke selectie, dit is volgens mij echt wel iets voor jou hoor! Gaat zeker mooi zijn
    X Sara

    ReplyDelete
  4. Die van topshop zijn inderdaad supermooi! Maar die zwarte van de H&M zijn dan ook wel weer heel tof.. Kan me voorstellen dat je twijfelt, haha!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  5. Ik zou nog wel luipaard slip ons willen hebben :)

    xo

    ReplyDelete
  6. Leuke schoenen, lijken me erg handig!

    ReplyDelete
  7. Ik heb gelijk even gekeken op de hm site, en die zwarte zitten in mijn digitale shoppingbag hihi.
    liefs x

    ReplyDelete
  8. Oh, ze zijn zo leuk! Eerst dacht ik echt 'bah, wie wil daar nou mee lopen?' maar nu je steeds meer mooie outfits met die slipons zie vind ik ze toch wel gaaf. Vooral die zwarte van de H&M zijn zó tof :D

    xo Liesbeth

    ReplyDelete
  9. Die van de H&M vind ik erg tof! Ik wil ook graag een paar voor in de zomer!

    ReplyDelete
  10. Ze zijn allemaal leuk! Alleen de rechts boven van Topshop vind ik wat minder omdat die gewoon zwart zijn en niets speciaals hebben, de andere 3 vind ik alle 3 super :)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO