Saturday, April 26, 2014

WISHLIST// Kingsday

Yay! Vandaag is het eindelijk zo ver: Kingsday! Eerlijk gezegd heb ik nooit zoveel met die dag. Al moet ik wel zeggen dat de feesten en sfeer echt enorm gezellig zijn! Vandaag ga ik dan ook eventjes de rommelmarkt af en lekker een drankje doen op het terras. Vervolgens moet er 's middags weer geklust worden.. Work goes on!

Omdat we er vandaag natuurlijk allemaal in het oranje lopen, heb ik mijn favorieten oranje items uitgezocht op Asos. Aaaah, had ik het oranje kanten jurkje maar! Wat ga jij vandaag doen?



Volg mij op
Follow on Bloglovin

11 comments:

  1. Die eerste outfit vind ik erg leuk :)

    ReplyDelete
  2. Mooie wishlist, het tweede jurkje is heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Ahh wat een leuke orange items :)
    Ik ben net naar delft geweest om ook even op de rommelmarkt te kijken!

    Xx julia

    ReplyDelete
  4. Ik zou nog wel een paar oranje schoenen willen. Of een tas!

    xo

    ReplyDelete
  5. Ik moet zeggen dat ik ook niet zoveel met koningsdag (of eerder dan koninginnedag) heb, maar het is altijd een goed excuus om nieuwe kleding aan te schaffen ;)
    Mooie jurken heb je uitgezocht!

    ReplyDelete
  6. Koninginnedag was, en Koningsdag vanaf nu is altijd al gezellig geweest. Vroeger had ik er ook niet veel mee, maar de laatste jaren breng ik toch graag een bezoek aan de stad om te genieten van de festiviteiten :))

    ReplyDelete
  7. Aah, helaas kon ik er niet bij zijn, ik was namelijk op vakantie. Dat was trouwens heel leuk hoor, mijn vakantie, maar toch is Koningsdag ook een leuke happening. Wat een leuke wishlist heb je gemaakt trouwens, vooral die jurk op de derde foto is heel erg mooi!

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  8. Die sandaaltjes zijn echt te leuk!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke items! Ik had helemaal niks aan wat oranje was haha

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO