Saturday, April 5, 2014

TIP// shoplovin

Ik wil jullie vandaag kennis laten maken met een nieuwe community. Namelijk: Shoplovin. Op deze community kun je fashion items vinden maar daarnaast kan je je ook aansluiten bij andere leden. Daarvoor moet je wel een eigen profiel hebben. Met je eigen profiel kan je gevonden items dtelen maar ook kopen! Eigenlijk combineert Shoplovin dus twee dingen met elkaar: social networking en winkelen. 

Op de homepage van Shoplovin vind je de trending items. Dit zijn artikelen die je laten zien wat helemaal in is. Deze artikelen kun je dan ook weer toevoegen aan 'my feed' zoals je hieronder mijn feedpagina kan zien. In mijn ogen kan je deze community vergelijken met Pinterest. Je kan nu als het ware niet meer een moodboard (zoals op Pinterest) maken, maar je virtuele kledingkast samenstellen en als je het item ook werkelijk in je fysieke kledingkast wilt hebben, word je met één druk op de knop omgeleid naar de webshop waar het product te koop is. Is deze community ook iets voor jou?



Volg mij op
Follow on Bloglovin

8 comments:

  1. Dat klinkt heel leuk! Ik ga even een kijkje nemen!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke website, heel handig! Het doet me een beetje denken aan Stylight, ook zoiets. Dankjewel voor de leuke tip!

    ReplyDelete
  3. wat een grappig idee! Ik ga er alleen niet aan beginnen uit zelfbescherming, ik koop nu al teveel laat staan dat ik elke dag nog meer leuke dingen zie die ik moet kopen :o

    ReplyDelete
  4. Wat een handige site! Leuk idee

    ReplyDelete
  5. Waahh dit klinkt als een geweldig idee!!

    Xx julia

    ReplyDelete
  6. Leuke site, en makkelijk ook!
    Ben je nog op zoek naar leuke mode items, dan kun je ook een kijken nemen op www.fasha.nl
    Groetjes,

    Steven

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO