Tuesday, April 1, 2014

SHOPLOG// H&M

Ik weet niet wat het is, maar elke keer weer als er toetsweken en belangrijke deadlines aankomen, krijg ik héél even weer een gelukkig gevoel als ik iets bestel. Dat is denk ik ook één van de redenen dat er alweer een nieuw pakketje op de deurmat ligt.

Het begon eigenlijk meer met het zoeken van een nieuwe werkbroek. Maar één broek werd al gauw twee en twee broeken werden al gauw twee broeken en een top. Normaal gesproken koop ik alleen maar tops in de sale omdat ik er echt geen €10,- aan ga uitgeven, totdat ik deze top met kant zag. Je raad het al, alleen al bij het woordje kant was ik verkocht. Deze moest en zal besteld worden! ;)



Volg mij op
Follow on Bloglovin

10 comments:

  1. Wat een leuke dingen! Vooral het topje.

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke dingen! Vooral het topje.

    ReplyDelete
  3. Leuke dingetjes! En lekker goedkoop allemaal :)

    xo

    ReplyDelete
  4. Toffe items! Eén enkel ding kopen bij de H&M is geloof ik echt onmogelijk!

    ReplyDelete
  5. Mooie dingetjes heb je besteld, vooral dat eerste blousje trekt mijn aandacht...
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Wat heb je leuke dingen gescoord. Bij mij blijft het ook nooit bij één item.
    liefs x

    ReplyDelete
  7. Leuk! nice pants en dat topje is ook erg leuk

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO