Wednesday, April 23, 2014

PHOTOS// Fotografie voor school

Pfff, energieloos en druk. Dat is hoe ik mij momenteel al de hele week voel en ik merk ook dat mijn blog daaronder lijdt. Iets waar ik echt even van baal.. Ik wil liever artikels met kwaliteit hebben, dan kwantiteit. Dat zal gaan inhouden dat er iets minder artikelen online komen, dan jullie gewend zijn. Momenteel ben ik nog druk bezig met een nieuw concept voor le blog. Maar ik beloof dat ik in mei weer helemaal terug ben!

Maar nu even terug naar het onderwerp van dit artikel. Voor het vak fotografie moesten we een aantal foto's maken voor een bepaald thema. Ik haalde daar vorige week een 8(!) op en ik wil jullie graag een paar van mijn favoriete foto's laten zien. 




Volg mij op
Follow on Bloglovin

15 comments:

  1. Wow de tweede foto ziet er echt heel gaaf uit! liefs x

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat een super gave foto's! Vooral die eerste ♥

    ReplyDelete
  3. Wauw wat een prachtige foto's!!
    En heel herkenbaar, ik heb ook moeite om bloggen met school te combineren,:)

    Xx julia

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat heb je de laatste foto mooi bewerkt zeg!

    ReplyDelete
  5. Leuk! Ik vind je foto met die letters er door heel kicken!

    xo

    ReplyDelete
  6. Waaahh gefeliciteerd met die 8 hoor c: helemaal
    verdiend! Vind de 2 bijzonder mooi omdat het zo
    dagelijks iets is! Xx

    ReplyDelete
  7. Wauw, supermooie foto's en wat tof dat je er een acht voor hebt gekregen!
    Ik vind de fairylights heel erg mooi (:

    Liefs!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO