Tuesday, April 8, 2014

PERSONAL// tentamens

Zucht, deze week kan ik mezelf wel bekronen tot kluizenaar. Ik moet mezelf echt aansporen tot leren. De leerstof die ik deze periode namelijk heb is echt om niet doorheen te komen. AAARGH. Op dit moment heb ik er al 2 uur (!) leren opzitten, en ik mag nog even vrolijk door..

Ik hoop dat jullie snappen dat het misschien daarom deze week kan voorkomen dat er een dag geen artikel wordt geplaatst..Voor nu zonder ik me weer af, even fijn. Helemaal alleen. Mijn leerboeken en ik..



Volg mij op
Follow on Bloglovin

10 comments:

  1. Heel veel succes met je tentames!

    ReplyDelete
  2. Haha ik herken dat nog helemaal van het studeren! Maar als je jezelf even opsluit en verplicht tot leren ben je achteraf altijd blij (goede cijfers, oh yeah!) Succes :) xx

    ReplyDelete
  3. Ah, balen dat je zo veel moet leren, maar gelukkig die je het ook ergens voor hè! Heel veel succes!

    ReplyDelete
  4. leuke post meis! veel succes met leren x

    ReplyDelete
  5. Heel veel succes meis <3 En natuurlijk snappen we dat dit even voorgaat.
    liefs x

    ReplyDelete
  6. Gezellig, zelfde verhaal hier haha! Nu even blogs kijken..beetje last van studie afwijkend gedrag hihi. Succes met je tentamens!
    Liefs, Charlotte

    ReplyDelete
  7. Aww heel veel succes met de tentames!

    Xx Julia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO