Thursday, April 10, 2014

PERSONAL// blondes haves more fun

Ik liet jullie vorige week al weten dat ik opnieuw naar de kapper zal gaan om mijn haar nog blonder te krijgen. En ik kan vertellen: dat is gelukt! Na ruim 3,5 uur op de kapperstoel te hebben gezeten is mijn gele haar ineens bijna wit en ben ik weer in het bezit van een pony. I like!

Over de pony ben ik nog niet helemaal zeker, ik denk dat ik hem net iets te recht vind en te lang. Terwijl ik daar eerder nooit geen moeite mee had (toen ik een pony had), maar misschien lijkt het nu anders of is 'ie' toch anders geknipt? Ik ben in iedergeval héél erg blij met mijn nieuwe haarkleur! Alhoewel het wel wennen is als ik bijvoorbeeld in ramen kijk dat mijn haar zo 'opvalt' ;)






Volg mij op
Follow on Bloglovin

8 comments:

  1. Staat je heel leuk! Een pony vind ik altijd erg leuk en vind hem helemaal niet te lang. Zit juist mooi zo.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  2. wat een gave witte kleur nu rode lippenstift en wenkbrauwen donkerder iets en done! de ponny zou ik meer in een schuine ponny/lok laten knippen
    liefs x

    ReplyDelete
  3. Wat leuk dat je weer naar de kapper bent geweest, het resultaat is werkelijk prachtig!

    ReplyDelete
  4. Ooooh, ik vind je haar zo leuk! Zeker met de pony zo recht!

    ReplyDelete
  5. Wauw het staat je heel mooi! Ook lekker fris, past goed bij de lente! :D

    ReplyDelete
  6. Je nieuwe kapsel ziet er super mooi uit :)

    Xx julia

    ReplyDelete
  7. ik vind het echt heel leuk staan!

    xo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO