Tuesday, April 15, 2014

NEW IN// loafers

Toen ik via de mail las dat Dolcis op het tweede paar schoenen 50% korting weg gaf, wist ik niet hoe snel ik vriendlief moest vragen of hij ook nog een nieuw paar nodig had. Ik wist stiekem al wel dat hij een nieuw paar wilde hebben. Lucky me!

Ik wil al een hele tijd een paar loafers omdat ik mijn afgetrapte ballerina's voor een tientje van de H&M helemaal zat ben. Ze zijn leuk voor eventjes, maar de blaren daarin tegen is tien keer niks. Door de actie van Dolcis kwamen de loafers op €12,- uit. Geen geld dus! Ik moet zo nog wel even inlopen maar dat overleef ik ook wel weer ;)



Volg mij op
Follow on Bloglovin

22 comments:

  1. Oh heel mooi! Ik ben benieuwd hoe je ze gaat stylen ;)

    X Sara

    ReplyDelete
  2. Wij hebben met die actie ooit 2 paar leren schoenen gekocht voor Tim en mij. Super!

    ReplyDelete
  3. Hele mooie schoenen :)
    Liefs.

    ReplyDelete
  4. Ik vind ze erg leuk! Wil er ook graag zulke :)

    ReplyDelete
  5. Wat een toffe loafers :-) En ook een heel fijn prijsje zeg!

    ReplyDelete
  6. Oh, loafers zijn zo gaaf! Maar ik sta er niet echt mee... Mooi aankoopje

    ReplyDelete
  7. Ohh geluksvogel! Ze zijn leukk!!
    liefs x

    ReplyDelete
  8. Leuke schoenen heb je gekocht! :)

    ReplyDelete
  9. Erg mooie loafers zeg! Ook een makkelijke kleur, kun je bij lekker veel combineren. :D

    xo Liesbeth

    ReplyDelete
  10. Ah wat leuk! Perfect voor dit weer ook :)

    ReplyDelete
  11. Oeh mooie loafers! Mooi prijsje ook. :) Liefs

    ReplyDelete
  12. L O V E loafers sooo much!
    In h&m hadden ze er met een kusmondje op.. echt spijt van dat ik deze niet heb gekocht :o. Was wel 25 euro en ze zagen er wel goed uit van kwaliteit...; misschien toch eens teruggaan dan ;)! Deze zijn ook wel leuk maar man weer zo goedkoop, ik hou van koopjes.. !
    kiss and hugg
    Leila van
    http://leopardxlipstick.blogspot.be

    ReplyDelete
  13. leuke schoentjes! Zulke schoentjes passen overal bij

    ReplyDelete
  14. Ik heb dezelfde maar ze zitten echt helemaal niet fijn.. Ze doen zo'n pijn aan mn hakken haha. Heb al van alles geprobeerd. Maar ze blijven heel mooi meid!

    ReplyDelete
  15. Ze zijn erg mooi!! Ik wil graag ook nog een paar loafers voor van de zomer hihi :-)

    ♥ Saskia
    formerparades.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Heerlijk, lekker basic en pas overal bij! Leuk gekocht (:
    xoxo

    ReplyDelete
  17. Die zien er leuk en mooi uit!

    ReplyDelete
  18. Leuk deze schoenen!
    Je kunt ze echt overal mee combineren :)

    Xx julia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO