Thursday, April 3, 2014

NEW IN// budget statement ketting

Ik ben dol op Ebay. Zelfs zo dol dat ik er haast verslaafd aan raak. Dat je dan drie weken of zelfs meer moet wachten totdat je pakketje eindelijk arriveert zie ik altijd weer door de vingers als ik opnieuw kijk, wat voor iets leuks ik heb voor zo'n klein prijsje!

Dat ik gek ben op statement kettingen is voor jullie al geen verassing meer. Ik denk zelfs dat ik binnenkort mijn collectie maar eens moet 'showen'. Wat denk jij? Toen ik deze statement ketting zag op Ebay voor maar €3,38 kon ik het niet laten.. Deze verkoper heeft nog veel meer leuke statement kettingen te koop voor zo'n prijsje. De ketting die ik heb gekocht zie vind je hier.



Volg mij op
Follow on Bloglovin

22 comments:

  1. Wat een gave ketting zeg! :) Ben benieuwd naar je hele stash statement kettingen!

    ReplyDelete
  2. Gaaf! En dat voor zo'n prijsje!

    ReplyDelete
  3. Ik vind dit echt een gave ketting! Deze verkoper staat nu bij mijn favorieten haha.
    Oeh je statement collectie, daar ben ik heeel benieuwd naar. Ben ook nieuwsgierig welke je op ebay hebt kunnen scoren.
    liefs x

    ReplyDelete
  4. ^ Ik ook!! Deze is in ieder geval al erg mooi!

    ReplyDelete
  5. Prachtige ketting! En wat een koopje!:)

    ReplyDelete
  6. Ik klikte dit artikel aan op Bloglovin omdat ik de foto zo geweldig vond, jeetje wat een vette ketting!

    ReplyDelete
  7. wauw hij is heel mooi
    ik ben ook gek op ebay! liefs x

    ReplyDelete
  8. Wow gaaf ik ga meteen een kijkje nemen!

    ReplyDelete
  9. Ebay is echt een onuitputtelijke schat!

    ReplyDelete
  10. Die is echt beautiful, en ook zo goedkoop!

    ReplyDelete
  11. Geweldige ketting!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  12. Super mooie ketting, die schelpjes geven me een heel leuk gevoel :D

    ReplyDelete
  13. wat een mooie ketting!

    Xx Julia
    ~Creativenails4fun~

    ReplyDelete
  14. hij is echt super mooi Judith! x

    ReplyDelete
  15. Deze ketting is echt supermooi! Nooit gedacht dat ze zo weinig zou kosten :)

    ReplyDelete
  16. PRACHTIGGGGGGGGGG! Prijs is belachelijk laag, want vele kosten rond de €20,00 wat sowieso een zieke prijs is.
    xo
    http://leopardxlipstick.blogspot.be

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO