Monday, April 28, 2014

MONDAY INSTADIARY// #37

Ik betrap mezelf de laatste tijd steeds vaker op selfie's. Al helemaal als ik mijn foto's van de afgelopen week terug bekijk. Oops.. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.


||1. Ik wil net zo'n kapsel als Rita Ora.. durfde ik het maar.. ||2. Chillen in het park. ||3. Mijn work-out weer gehad. ||4. Tupperware uitzoeken bij oma. ||5. Red lips. ||6. Mijn kat wil ook graag een standbeeld zijn. || 7. Outfit of today. ||8. Kom maar op.. ||9. Mijn grote vriend vannochtend. ||

Volg mij op
Follow on Bloglovin

12 comments:

  1. Ik vind blond je nog steeds zo goed staan! Doe een kort kapsel hihi, groeit vanzelf weer aan :D
    liefs x

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's! En ga voor het kapsel, gaaf :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  3. Aah wat een schattige kat :)
    xx Julie

    ReplyDelete
  4. De middelste foto is echt prachtig!

    ReplyDelete
  5. Ik vind de foto met de rode lippen zo mooi!

    xo

    ReplyDelete
  6. Wauw, rode lippen staan je mooi! En dat kapsel van Rita Ora lijkt me ook heel gaaf staan, misschien moet je het maar gewoon doen!

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's! De foto met rode lippenstift is heel leuk, staat je goed! En ook je pony zo :)

    ReplyDelete
  8. Leuke foto's! Die foto met de rode lippenstift is mooi, staat je goed! En je pony ook zo :)

    ReplyDelete
  9. Leuk overzichtje! Wat staat daar nou voor vogel in de tuin (op de laatste foto)? Ziet er echt mega uit haha!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO