Monday, April 21, 2014

MONDAY INSTADIARY// #36

Een week met een selfie op z'n tijd. Ik ben nog steeds zo blij met mijn blonde haar en stiekem vind ik het ook héérlijk om zo te experimenteren met lipsticks. Wat echt een nieuwe ontdekking voor mij is. ;)

Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Happy Easter. ||2. Nieuw kleurtje lippenstift. ||3. Lekker 'genieten' in ons tuintje. ||4. Raw Food ontbijtje. ||5. Plaatselijke regenbui? ||6. Het zonnetje in! ||7. Nog even voor de laatste keer leren. ||8. Regen.. ||9. Ik wil even heel graag met dit dier ruilen. ||

Volg mij op
Follow on Bloglovin

14 comments:

  1. Wat een super leuke foto's meid!! Ik heb je genomineerd voor de 'very inspring blogger award'! Kijk op mijn blog voor meer informatie x

    ReplyDelete
  2. Blond staat je super leuk! En dan ook nog in combinatie met een fel gekleurde lipstick. Love it! ♥

    ReplyDelete
  3. Heerlijke foto's! De laatste foto ik dacht ff heey dat is mijn kat Phoebe ;)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  4. Heel mooi kapsel heb je! Leuke foto's!

    ReplyDelete
  5. Je vrolijke selfies zijn nooit erg!

    xo

    ReplyDelete
  6. Jij ook 'happy easter', ik word gewoon happy als ik jou zie stralen op de glimlachende foto! Hoe nice!
    Veel succes met de studies.
    XO
    L van Leopardxlipstick.blogspot.be

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's meid! Is het nog gelukt met de lipsticks haha.
    liefs x

    ReplyDelete
  8. Hele leuke foto's heb je gemaakt!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO