Monday, April 14, 2014

MONDAY INSTADIARY// #35

Yay! Ik ben eindelijk klaar met die welgevreesde tentamenweek (dat verklaart ook direct de overload aan studiefoto's), en vorige week was de week dat ik mijn haar omtoverde in mooie blonde lokken. Nu heb ik deze week 'vrij' en genoeg tijd om weer eens lekker in de slag te gaan in ons huisje! Vanavond gaan viendlief en ik lekker uiteten om te vieren dat we één jaar samen zijn. 

Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.


||1. Klassieke muziek afspeellijst om me te concentreren op het leerwerk.. ||2. Kom maar op met die onweer! ||3. Zal broertje vandaag de ortho vergeten? ||4. Het begint erop te lijken.. ||5. Selfie met rode lippen en 'nieuw' haar. ||6. In de wachtkamer bij de kapper. ||7. Dagje werken. ||8. Ik geloof dat ik mijn tentamen ken! ||9. Mijn zaterdagavond: een wijntje en leerwerk. ||

Volg mij op
Follow on Bloglovin

9 comments:

  1. Gefeliciteeerd met jullie 1-jarige jubileum, dat er nog veleee jaren bij mogen komen :D Aahh blond staat je echt heel goed, het lijkt op die foto trouwens dat je knalroze lipjes hebt. Staat je heel goed!
    liefs x

    ReplyDelete
  2. Gefelicieerd met jullie jubileum :D Veel plezier!

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's heb je gemaakt! :)

    ReplyDelete
  4. gefeliciteerd meis en die rode lipstick staat je echt super! liefs x

    ReplyDelete
  5. Wat leuk dat jullie 1 jaar samen zijn, gefeliciteerd! Je nieuwe haar is heel mooi, staat je goed!

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd met jullie jaartje!

    ReplyDelete
  7. Oh, leuke dingen heb je deze week gedaan, buiten de tentamens dan haha. Gefeliciteerd met het 1- jarig samen zijn!

    ReplyDelete
  8. Leuke foto's! Gefeliciteerd met je jubileum! :)
    Xxx Sarah

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO