Monday, April 7, 2014

MONDAY INSTADIARY// #34

Een nieuwe week, dat betekend tijd voor een nieuwe diary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Gezellige zaterdagavond! ||2. Sneak peek van onze keuken. ||3. Klein detail van de mooie ketting die ik jullie laatst al liet zien. ||4. Mooi beessie. ||5. Geluksoorbellen in en dan gaan we de toets gewoon halen! ||6. Hoesje voor fotografie. ||7. Paaseitjes. ||8. 1 april grap voor vriendlief. || 

Volg mij op
Follow on Bloglovin

7 comments:

  1. Ik vind de oorbellen heel erg mooi! :-) En backgammon is dat leuk? Ik kan dat eigenlijk nizt spelen, snap er niet veel van :p

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's weer! Die ketting van jou blijf ik super leuk vinden :)

    ReplyDelete
  3. Ooo men, paaseitjes. Zo lekker!

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's meis, die ketting heb ik ook besteld in het aqua blauw hihi.
    liefs x

    ReplyDelete
  5. Leuk! je oorbellen zijn echt super en die ketting heb ik ook besteld :3

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO