Wednesday, April 2, 2014

INSPIRATION// witblond

Deze week heb ik opnieuw een afspraak bij de kapper. Ik ben zo langzamerhand geobsedeerd door witblonde kapsels. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen witblond alleen mooi vind als het een klein beetje donkere uitgroei heeft. Dat zorgt net voor een speels effect! 

Je raad natuurlijk al wel een beetje wat ik met mijn haar ga doen. Vorige maand had ik al highlights gezet en dat gaat nu opnieuw gebeuren. Helaas kan mijn haar namelijk niet in één keer lichter geverfd worden. Maar nu kan ik er al langzaam aan wennen. ;)

Wat vind jij van deze haarkleur?



Volg mij op
Follow on Bloglovin

19 comments:

  1. Ik vind het ook ontzettend gaaf en mooi! Het zou mij alleen nooit staan met een getinte huid :p

    ReplyDelete
  2. Ik vind het echt prachtig, maar een ietsiepietsie beetje uitgroei is ok, maar een cm is al teveel voor mij :( ik zou mezelf er dus gek in maken :)

    ReplyDelete
  3. hele gave kleur al was ik blond dan had ik het ook zo geverfd
    echt prachtig
    liefs x

    ReplyDelete
  4. Ik vind het ook echt heel gaaf! Ik ga van de zomer wel wat blonder :)

    xo

    ReplyDelete
  5. Wauw, jealous op al dat super mooi haar! Ik vind grijzig witblond echt super mooi. X Eline

    ReplyDelete
  6. Heel mooi! Balen dat je haar niet in één keer geverfd kan worden, maar misschien is het ook wel beter om het zo in deeltjes te doen! :-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  7. Oeh spannend dat je dit gaat doen! Ik heb altijd heel blond haar gehad (een beetje zoals op de 4e foto, het meisje met de grote groene ring) Maar de laatste jaren wordt het steeds donkerder.. Als ik dit zo zie wil ik eigenlijk toch wel graag weer terug, misschien binnenkort toch maar een bezoekje brengen aan de kapper!

    ReplyDelete
  8. Ik vind het heel mooi staan, lekker fris voor de lente en zomer. Volgens mij heeft Ellie Goulding ook zulk haar, dat vind ik echt heel erg mooi. Die foto rechtsboven vind ik ook tof, met die rode lipstick.

    ReplyDelete
  9. Ik vind het inderdaad ook het leukste met een beetje donkere uitgroei! Dan vind ik het echt super mooi! :)
    Xxx Sarah

    ReplyDelete
  10. doet me aan game of thrones denken haha. Ja het moet je staan mij zou het denk totaal niet staan! al vind het er wel gaaf uitzien

    ReplyDelete
  11. Awh, super mooie kleur van haar! Jammer dat ik bruin haar heb, maar daar ben ik ook heel tevreden mee :D
    Liefs

    ReplyDelete
  12. Jaaa i like it! Dit wil ik ook heel graag nog een keer doen :D
    liefs x

    ReplyDelete
  13. WOW great inspirational blog!! Love the blond hair!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  14. Erg mooi! Inderdaad een typisch 'Calesey' kapsel zoals Niesca ook al zei ;)

    ReplyDelete
  15. Wow dat is heel gaaf! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  16. wow deze trend vind ik echt super mooi!
    Weer zo'n inspirerende post!

    Xx Julia
    ~Creativenails4fun~

    ReplyDelete
  17. wel een hele leuke kleur, zeker gedurfd ook!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO