Thursday, April 17, 2014

INSPIRATION// Turquoise

Aaaawh, thanks to alle reacties op de vraag die ik stelde in het artikel van gisteren. Ik ga dit meenemen in het 'nieuwe blogproject'.

Terug naar dit artikel. Binnenkort gaan we in ons huis beginnen aan het behangen van de studeerkamer. Eerst wilden we alles gewoon lekker basic wit houden, totdat ik op het creatieve idee kwam om één muur turquoise te verven + de vakken van de kastdeuren. Het wordt meer de bovenste turquoise kleur bij het hertje. Als ik deze inspiratiefoto's zie, kan ik echt gewoon niet meer wachten om te beginnen. AAAAH!


Volg mij op
Follow on Bloglovin

10 comments:

  1. Wat een onwijs goed ideee!! Dat ik dat niet bedacht had toen ik samen ging wonen haha. Maar mijn decoratie is natuurlijk aqua haha.
    liefs x

    ReplyDelete
  2. Dat is nu echt één van mijn lievelingskleuren! Geeft een frisse look, much love!
    xo
    Leila van http://leopardxlipstick.blogspot.be

    ReplyDelete
  3. Ik houdddd echt van de kleur turquoise! Leuke inspiratie :)

    ReplyDelete
  4. Leuk idee! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

    ReplyDelete
  5. Ik zou zo graag een houten eettafel willen!

    ReplyDelete
  6. Wauw, wat een mooie inspiratie! Turquoise is inderdaad een hele mooie kleur, lekker fris en het doet mij altijd aan de zee denken!

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke inspiratie, zeg! Ik denk dat het heel trendy zal staan, één muur turquoise en de kastdeuren turquoise. Wat een super idee!

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  8. Een turquoise muur heeft echt iets! En vind het een hele mooie kleur! x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO