Tuesday, April 22, 2014

INSPIRATION// Rita Ora kapsel

Het is dat ik echt héél moeilijk vind om een stukje van mijn haar af te laten knippen. Zelfs met puntjes knippen heb ik het er al zwaar mee. Maar stel dat ik ooit toch echt afscheid wil nemen van mijn schouderlange haar, doe mij dan alsjeblieft de coupe van Rita Ora! Door haar nieuwe videoclip ben ik helemaal  door het dolle heen wat betreft een lekker kort koppie! 

Hieronder vind je wat foto's van Rita Ora haar kapsel uit haar nieuwe videoclip: I will never let you down, wat trouwens ook een erg fijn nummer is! 






Volg mij op
Follow on Bloglovin

8 comments:

  1. Ik zeg: DOEN! Ik weet zeker dat het je goed zou staan. Ik had denk iets langer haar dan jij hebt, maar ik heb het afgeknipt haha. Ben er nog steeds dolgelukkig mee. liefs x

    ReplyDelete
  2. Als man kan ik zeggen dat dit er absoluut niet verkeerd uitziet!

    ReplyDelete
  3. Ik denk wel dat je het kan hebben!!

    xo

    ReplyDelete
  4. Heel mooi kapsel! Zou je ook goed staan :)

    ReplyDelete
  5. Oeh, haar kapsel is zo leuk! Maar ik zou er NOOIT mee staan haha

    ReplyDelete
  6. Oh ik kan ook zo moeilijk iets veranderen aan m'n haar! Ik ben al bijna een jaar aant twijfelen om het af te knippen :)

    X Sara

    ReplyDelete
  7. Inderdaad een super cool kapsel!

    Xx julia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO